مسابقات دو و میدانی قهرمانی دختران دانش آموز گیلان در رشت پایان یافت

مسابقات دو و میدانی قهرمانی دختران دانش آموز استان گیلان با معرفی تیم ها و نفرات برتر در رشت پایان یافت .

کد مطلب: ۴۳۷۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان ،در این دوره از رقابت ها که عصر چهارشنبه برگزار شد، حدود 80 ورزشکار دختر در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول از شهرهای مختلف استان گیلان حضور داشتند که در مواد مختلف با هم به رقابت پرداختند.
بر این اساس و در رشته تحصیلی ابتدایی 36 دونده از تیم های بندرانزلی ، تالش ، تولمات ، رضوانشهر ، کوچصفهان و ناحیه دو رشت حضور داشتند که در چهار ماده در مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت با هم به رقابت پرداختند .
در پایان این رقابت ها ، تیم دو و میدانی مقطع ابتدایی تالش با کسب 28 امتیاز عنوان قهرمانی گیلان را کسب کرد ، ناحیه دو رشت با کسب 24 امتیاز دوم شد و تیم رضوانشهر با کسب 21 امتیاز در مکان سوم قرار گرفت .
همچنین در رقابت های مقطع تحصیلی متوسطه اول نیز ، 36 ورزشکار از تیم های بندرانزلی ، تالش ، تولمات ، ناحیه یک رشت ، رضوانشهر و ناحیه دو رشت در پنج ماده در مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت به رقابت پرداختند .
در پایان این مقطع نیز ،تیم دو و میدانی ناحیه دو رشت با کسب 43 امتیاز به مقام قهرمانی رسید ، تیم تالش با کسب 36 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و تیم رضوانشهر نیز با کسب 19 امتیاز سوم شد .
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها به تیم های برتر هر مقطع ، لوح و جام قهرمانی و همچین به نفرات برتر مواد مختلف نیز لوح و مدال قهرمانی اهداء شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار