تاکید استاندار کردستان بر رعایت اخلاق و اصل امانتداری در انتخابات

استاندار کردستان در دیدار با نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی استان، ضمن تاکید بر لزوم رعایت اخلاق و اصل امانتداری در انتخابات از سوی هیات های اجرایی و نظارت، از احزاب خواست نقش پررنگ تری در انتخابات داشته باشند.

کد مطلب: ۴۳۷۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد

عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در این دیدار که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، نظام جمهوری اسلامی را حاصل خون شهیدان عنوان کرد و افزود: انقلاب ما مردمی ترین انقلاب دنیاست و در هیچ کدام از انقلاب های ضد استبدادی نقش مردم به اندازه انقلاب اسلامی ایران پررنگ نبوده است.

وی با اشاره به ادامه حضور چشمگیر مردم بعد از پیروزی انقلاب، خاطرنشان کرد: به دلیل موقعیت و کاریزمای امام و اعتمادی که مردم به ایشان داشتند ایشان هر تصمیمی می گرفتند بجز عده ای اندک، کسی اعتراض نمی کرد اما تنها چند ماه بعد از پیروزی انقلاب، امام بحث قانون اساسی را مطرح کرده و مصوبه آن را نیز به رای مردم گذاشتند.

زاهدی با یادآوری اینکه اسلامی بودن و مردمی بودن منافاتی با هم ندارند، افزود: بر همین اساس تمام مناصب و ارکان جمهوری اسلامی ایران بر اساس رای مستقیم یا غیر مستقیم مردم منصوب می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار