بیش از 14 هزار داروی غیر مجاز در شهرستان مرند کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: بیش از 14هزار عدد داروی غیر مجاز دراین شهرستان کشف و ضبط شد.

کد مطلب: ۴۳۶۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، علی طاحونی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش داروهای غیرمجاز در پوشش یک مرکز پزشکی در شهرستان مرند، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان پس از اخذ مجوز قضایی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی از محل، مقادیر زیادی داروهای غیرمجاز شامل پنج هزار و 900 عدد قرص روان گردان و هشت هزار عدد قرص پزشکی غیر مجاز و 600 سی سی شربت متادون و 400 عدد انواع آمپول های غیرمجاز از جمله مرفین، هورمون تستسترون، ترامادول و متادون، و 140عدد انواع پودر آمپول غیرمجاز، کشف شد.

طاحونی گفت: متهم با تکمیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جلفا هم از کشف 300 میلیون ریال کالای قاچاق و دستگیری پنج متهم در این شهرستان خبر داد.

کاظم دهقانی گفت: در پی خبری مبنی بر حمل بار قاچاق از مسیرهای مواصلاتی شهرستان جلفا، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی با تشکیل تیم ویژه اقدام به کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان کردند.

وی افزود: با تلاش ماموران سه خودروی نیسان حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای فرعی شهرستان شناسایی و توقیف شد.

دهقانی گفت: در بازرسی از خودروهای توقیف شده تعداد سه هزار و 892 ثوب انواع پوشاک، 180 بطری نوشیدنی، تعداد چهارهزار و 500 ثوب کمربند و زانوبند قاچاق به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان نیز از دستگیری سه نفر و توقیف دو ستگاه خودروی سواری به همراه کشف مقادیرقابل توجهی اقلام خارجی قاچاق دراین شهرستان خبر داد.

سهراب شفقی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان حین گشت زنی در حوالی روستای 'مهماندار' به دو دستگاه خودروی سواری پژو 405 و آردی مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروها تعداد 674 ثوب انواع البسه زنانه و تعداد 126 بسته پوشاک بچه گانه کشف و تعداد سه نفر متهم دراین رابطه دستگیر شدند.

شفقی ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 200 میلیون ریال اعلام و اظهارکرد: متهم ها با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار