ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر گفت:

تشریح برنامه های اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر

ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر با تشریح برنامه های ورزشی شهرستان از موفقیت های ورزش اسلامشهر خبر داد

کد مطلب: ۴۳۵۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد

قدیر آرمیان در گفت و گو با پانا اظهار کرد:شهرستان اسلامشهرباتوجه به پتانسیل خوب ورزشی وحضور قهرمانان وورزشکاران صاحب مدال در میادین ورزشی کشوری و جهانی یکی از قطب های مهم ورزش کشور محسوب میشود .

وی در ادامه افزود : با توجه به بضاعت مالی اداره ورزش و جوانان شهرستان و کمبود سالن های ورزشی ،جوانان و ورزشکاران شهرستان اسلامشهر با علاقه و انگیزه بالا در رشته های ورزشی به فعالیت میپردازند وخاطر نشان کرد،در این راستا،همکاریها و حمایتهای فرماندار و سایر مسئولین شهرستان اسلامشهرنیز ستودنی است .

آرمیان، در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت های قهرمانان و ورزشکاران اسلامشهری پرداخت و عناوین آنها را شامل : قهرمانی تیم سه نفره کاراته کاران بانوان در مسابقات لیگ جهانی ترکیه ،نائب قهرمانی تیم بانوان فوتسال در لیگ دسته یک کشوری،کسب مدالهای آسیایی وجهانی درمسابقات گوناگون وحضور ورزشکاران صاحب نام ومدال آور ورزشی کشوری وجهانی درشهرستان اسلامشهردانست .

ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر تاکید کرد : تعامل خوب با آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای و مسابقات آموزشگاهی ، حضور 22 تیم و هیئت ورزشیفعال درسطح شهرستان، توجه به ورزش ازسطح دبستان تا دانشگاه و ورزش همگانی از مهمترین برنامه های این نهاد ورزشی میباشد .

/ خبرنگار: زهرا حقی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار