امام جمعه پلدختر

نعمت ولایت امتداد کار و بزرگترین میراث پیامبراست

امام جمعه پلدختر گفت: ارزش ولایت فقیه همان ارزش ولایت پیامبر (ص) و ائمه و این نعمت امتداد و تداوم ولایت پیامبر و بزرگترین میراث رسول گرامی اسلام است

کد مطلب: ۴۳۵۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ،حجت الاسلام محد سوری روز پنجشنبه در مراسم سوگواری رحلت پیامبر اکرم (ص) در مسجد جامع شهر پلدختربا تسلیت ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام ، افزود: تربیت و هدایت انسانها ، بزرگترین معجزه هستی است که باید سیره و روش پیامبر گرامی اسلام را شناخت.
وی با بیان اینکه پیامبر اعظم (ص) الگویی به منظور معرفی ارزش ها و فضایل اخلاقی است گفت: رسول گرامی اسلام ، آیینی را به مردم هدیه دادند که سرلوحه آن اخلاق مداری است.
وی افزود: ایمان به خداوند از مسیر اطاعت از پیامبر اکرم (ص) می گذرد و شناخت وی تنها دانستن تاریخ تولد و رحلت پیامبر اکرم (ص) نیست و نحوه رفتار ایشان با دوست و دشمن موجب شناخت پیامبر گرامی اسلام می شود .
امام جمعه پلدختر گفت: حضرت محمد (ص) به عنوان اسوه به مردم معرفی شده است و کسانی که عمل ، رفتار ، گفتار و عملکرد پیامبر گرامی اسلام را به عنوان الگو قرار دهند به سعادت می رسند .
حجت الاسلام سوری با بیان این که دشمن به دنبال نابودی تفکر پیامبر اسلام (ص) است افزود: شخصیت حضرت محمد (ص) ، آنچنان که باید و شاید برای مسلمانان شناخته نشده است .
وی وحدت و الفت مسلمانان را یکی از رموز پیروزی پیامبر (ص) بر دشمنان دانست و گفت: وحدت جامعه اسلامی از برکات وجودی پیامبر گرامی اسلام بود و مشکلات جامعه به خاطر دوری از سبک زندگی پیامبر (ص) است .
امام جمعه پلدختر بر تبیین سیره پیامبر اسلام در بین نسل جوان تاکید کرد و گفت: آشنا کردن نسل جدید با گفتار ، کردار و منش پیامبر اعظم (ص) از وظایف همه مسلمانان است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار