خدمت به خلق خدانبایدازروی سیاسی‌کاری وجناح‌بازی باشد

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه نباید خدمت به خلق خدا از روی سیاسی‌کاری و جناح‌بازی باشد، گفت: مسئولان باید در انجام مسئولیت خود بیش از پیش تلاش کنند و نباید از بیت المال و امکانات دولتی در راستای طرفداری از کاندیداها استفاده شود.

کد مطلب: ۴۳۴۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان همدان، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در دومین شورای اداری شهرستان اسدآباد با تبریک روز دانشجو به کمبودهای دانشگاه‌های شهرستان از لحاظ سخت‌افزاری مانند ساختمان آموزشی و فرهنگی اشاره کرد.
وی با اشاره به در آستانه قرار گرفتن ایام پایانی ماه صفر و مناسبت‌های مذهبی چون رحلت پیامبراکرم(ص) گفت: جامعه نیاز به روحیه گذشت و فداکاری دارد که باید از پیامبر اکرم(ص) الگوگیری کرد.
امام جمعه اسدآباد با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس و خبرگان بر برگزاری باشکوه آن تأکید کرد و از مسئولان اداری خواست خود را در تبلیغات کاندیداها دخیل نکنند.
وی افزود: نباید خدمت به خلق خدا از روی سیاسی‌کاری و جناح بازی باشد و مسئولان باید در انجام مسئولیت خود بیش از پیش تلاش کنند و نباید از بیت المال و امکانات دولتی در راستای طرفداری از کاندیداها استفاده شود.
حسینی مجد خطاب به مسئولان بر اینکه در انجام وظایف باید خدا را محور قرار دهند، از مسئولان خواست با تکریم مردم و ارباب رجوع در ادارات موجب رضایتمندی آنان شوند.
وی از عدم حضور مسئولان در نماز وحدت نیز انتقاد کرد و گفت: مگر نماز وحدت چه نوع سیاسی کاری و جناح بازی است که مسئولان ادارات حضور نمی یابند.
امام جمعه اسدآباد گفت: الفبای خدمت به خلق خدا همین حضور مسئولان در نماز وحدت است که ذره ای بار سیاسی کاری ندارد .
فرماندار اسدآباد نیز با اشاره به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان، گفت: ستاد انتخاباتی در سطح شهرستان با تشکیل کمیته های زیرمجموعه و عوامل هیئت اجرایی و نظارت تشکیل شده است.
مسعود بکائی با اشاره به مسائل حقوقی در زمینه تبلیغات انتخاباتی از کارکنان و رؤسای ادارات و ممنوعیت این امر از سوی آنان، گفت: نباید هیچ یک از کارکنان دولتی در امر تبلیغات دخالتن نکنند که این مهم به ضرر رئیس اداره خواهد بود.
وی بر برگزاری انتخابات سالم و باشکوه و حضور پر رنگ مردم تأکید کرد و خواستار بی طرفی مسئولان اداری نسبت به کاندیداهای مجلس شد.
فرماندار اسدآباد همچنین از انتخابات 30 نفر معتمد بی طرف و سالم از بین مدیران خبر داد و گفت: نمایندگان فرماندار نیز از بین مدیران اداری انتخاب میشوند.
وی یادآور شد: 140 صندوق جمع آوری رأی در شهرستان خواهیم داشت که با همکاری هیئت نظارت انتخاباتی سالم را برگزار میکنیم.
بکائی خطاب به کاندیداهای احتمالی مجلس نیز گفت: اگر چه مجالس شبانه ای از سوی کاندیداها در حال برگزار است و ما نیز از خبر داریم و نباید از این موقعیت سکوت دولت انان تخطی کنند و قطعا" فضای رقابتی برای آنان ایجاد خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار