75 خودرو در جاده های کجور نوشهر گرفتار برف و کولاک شدند

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر از رهاسازی 75 خودروی گرفتار برف در جاده های کجور خبر داد.

کد مطلب: ۴۳۳۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، امیرحسین عسگرزاده با اشاره به شدت بارش برف و بوران در بخش کوهستانی کجور، اظهار کرد: اکیپ های امداد و نجات هلال احمر نوشهر و بخش کجور از صبح امروز در مسیرهای اصلی و فرعی اقدام به گشت زنی های مداوم برای ارائه خدمات امدادی کردند.

وی با بیان اینکه اکیپ های امداد و نجات همچنان در محورهای مواصلاتی کجور مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: از صبح امروز تاکنون تعداد 75 خودروی سبک و سنگین گرفتار در برف و کولاک به همراه سرنشینان آنها در جاده های اصلی و فرعی کجور رهاسازی شده و نجات داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر با بیان اینکه سه اکیپ امداد و نجات در قالب 15 نجاتگر عملیات رهاسازی و نجات خودروها و سرنشینان را انجام دادند، افزود: اکثر خودروهای رهاسازی شده در محورهای روستاهای کندلوس، ویسر و گردنه بشم در میان برف سنگین گرفتار شده بودند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر بخش کجور به طور شبانه‌روزی آماده امداد و نجات در این منطقه کوهستانی است، یادآور شد: مردم و مسافران بخش کجور می‌توانند در مواقع اضطراری با شماره 112 ندای امداد تماس گرفته و نسبت به اطلاع‌رسانی و دریافت کمک‌های امدادی در بخش کجور اقدام کنند.

عسگرزاده همچنین گفت: پایگاه امداد و نجات هلال احمر کجور با شماره مستقیم 01158595484 و کشیک جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر به شماره 01152147684 نیز آماده دریافت اخبار و امدادرسانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار