فرماندار پاکدشت:

دهه فجر تجلی پیوند مجدد بین مردم و امام و رهبری است

خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان پاكدشت با اشاره به اینکه برگزاری جشن های باشكوه دهه فجر انقلاب اسلامی بیانگر ارادت مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است گفت: دهه فجر تجلی پیوند مجدد بین مردم و امام، انقلاب و رهبری است.

کد مطلب: ۴۳۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، قربانعلی مقبلی ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم در برنامه های گرامیداشت نهم دی و ضمن تبریک و گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دهه فجر جلوه گر نماد حاكمیت دینی است و موفقیت‌های مختلف در تمامی عرصه‌ها و صدور انقلاب شكوهمند ایران به جهان نشان‌دهنده اقتدار انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی كه منجر به استقرار جمهوری اسلامی در ایران شد بسیار ارزشمند است و باید این دستاوردها در ایام الله دهه فجر برای مردم تبیین شود.

مقبلی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در مراسم جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ثابت می كند كه مردمی كه برای پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی هزاران شهید تقدیم اسلام كرده ، با وجود گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم بر اصول انقلاب پایبند می باشد.

وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: حضور پرشور مردم در مراسم دهه فجر، زمینه را برای برگزاری انتخاباتی پرشور در ایران اسلامی فراهم می سازد.

وی یاد آور شد: برگزاری انتخابات در ایران اسلامی، نشان از مشاركت مستقیم مردم در تعیین سرنوشتشان است و هیچ توطئه و فتنه ای نمی تواند در مشاركت نكردن مردم در انتخابات نقشی داشته باشد.

فرماندار پاكدشت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یكی از مهترین وظایف دستگاه های دولتی ، تلاش مضاعف در ماه های پایانی خدمت دولت دهم است و این تلاش باید همانند روزهای اول خدمت رسانی دولت به مردم صورت گیرد.

وی افزود : حضور به موقع مسئولین در ادارات ، تكریم ارباب رجوع وتلاش در رفع نیازهای مراجعین می تواند میزان ارادت مردم به نظام را فراهم آورده و باعث افزایش همبستگی میان مردم و مسئولین شود.

وی همچنین با اشاره به اهتمام دولت در اجرای طرح توسعه كشاورزی در كشور گفت: برای اجرای طرح توسعه كشاورزی در شهرستان پاكدشت 370 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده كه فارغ التحصیلان كشاورزی، فعالان عرصه های مختلف كشاورزی و دامداران باید با ارائه طرح های خود، زمینه استفاده از این تسهیلات را فراهم كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار