مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

لغزندگی تمام محورهای مواصلاتی استان زنجان

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه همه محورهای زنجان برفی و لغزنده است، گفت: رانندگان بدون زنجیر چرخ در محورهای استان تردد نکنند.

کد مطلب: ۴۳۲۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از زنجان، " مسعود خوشکام " اظهار کرد: بارش برف از ساعات گذشته در برخی از نقاط استان آغاز شده و همین امر تردد در محورهای مواصلاتی را با مشکل مواجه کرده است .

وی با اشاره به اینکه هم اکنون محورهای زنجان - طارم، زنجان - بیجار، خدابنده - همدان، ابهر - خدابنده بارش برف وجود دارد، اضافه کرد: همه این محورهای لغزنده بوده و همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در آنها الزامی است .

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خاطر نشان کرد: در محور نیک‌پی- ماهنشان نیز علاوه بر بارش برف مه غلیظ نیز وجود دارد که از همین رو به رانندگان توصیه می‌شوند، بدون زنجیر چرخ در این محور تردد نکنند .

این مسئول با اشاره به اینکه با بارش برف احتمال مسدود شدن راه‌های روستایی وجود دارد، از ساکنان روستاهایی که راه آنها مسدود شده خواست، با تلفن 1816 تماس گرفته و وضعیت را به راهداران اداره کل راه‌ و شهرسازی اطلاع دهند، تا نسبت به بازگشایی راه اقدام شود .

خوشکام مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به آمادگی ماموران راهداری در محورهای استان زنجان تصریح کرد: این نیروها همه تلاش خود را برای باز نگه داشتن محورهای استان زنجان انجام می‌دهند .

وی خاطر نشان کرد: همچنین تلفن گویای 141 و سامانه پیامکی 1000241141 پل ارتباطی مردم با مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان است .

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با ارائه نکات ایمنی به رانندگان و تاکید بر رعایت آنها افزود: هم اکنون 425 مامور راهداری با 250 دستگاه و ماشین‌آلات در 28 راهدارخانه استان زنجان مشغول انجام عملیات در محورهای مواصلاتی استان زنجان هستند .

این مسئول با تاکید بر رعایت سرعت و فاصله طولی مناسب گفت: به رانندگان توصیه می‌شود، از سالم بودن خودرو و تجهیزات گرمایشی آن پیش از سفر مطمئن شده و در صورت غیرضروری بودن مسافرت از انجام سفر خودداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار