مسابقه کتابخوانی˝دختر شینا˝ویژه دانش‌آموزان برگزار می شود

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: مسابقه کتابخوانی از کتاب «دختر شینا » ویژه دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار می شود.

کد مطلب: ۴۳۲۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، حامد علامتی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های طرح کندوی کتاب اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «دختر شینا» نوشته بهناز ضرابی‌زاده است که ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم اجرا می‌شود.

وی گفت: این مسابقه با رویکرد ترویج فرهنگ کتابخوانی در سراسر کشور اجرا می‌شود که به منظور ترغیب مخاطبان و ایجاد انگیزه برای مطالعه آن، بین دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان گفت: مرحله مدرسه‌ای این طرح در دو بخش دختران و پسران با ارسال کتاب و لوح فشرده "دختر شینا" به مدارس سراسر کشور آغاز شده است.

علامتی خاطرنشان کرد: کتاب «دختر شینا» از معدود کتاب‌های خاطرات است که زندگی پرفراز و نشیب یک دختر جوان روستایی را در برابر چشمان ما به نمایش می‌گذارد؛ دختری که آن‌قدر می‌ایستد و می‌افتد و دوباره برمی‌خیزد تا جنگ را تحقیر کند.

وی ادامه داد: کتاب «دختر شینا» توسط انجمن اسلامی در مدارس سراسر کشور معرفی می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند پس از مطالعه این کتاب با مراجعه به سایت کتاب و زندگی به آدرس www.ketabzendegi.ir در مسابقه کتابخوانی شرکت نموده و علاوه بر بهره‌مندی از این کتاب ارزشمند از جوایز نفیس این مسابقات نیز بهره‌مند شوند.

وی در خصوص قیمت این کتاب گفت: قیمت کتاب «دختر شینا» 7500 تومان است که به انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با تخفیف 25 درصد ارائه می‌شود.

کتاب دختر شینا یکی از کتاب‌های پر فروش حوزه دفاع مقدس است که مربوط به خاطرات همسر یکی از سرداران شهید استان همدان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار