همزمان با روز جهانی معلولین؛

16 تبلت دانش آموزی به دانش آموزان کم بینای چهارمحال وبختیاری اهداء شد

همزمان با روز جهانی معلولین و توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان، 16 تبلت دانش آموزی به دانش آموزان کم بینای چهارمحال وبختیاری اهداء شد.

کد مطلب: ۴۳۱۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، بهروز امیدی در آیین نمادین اهداء تبلت که با حضور تعدادی از دانش آموزان آموزش و پرورش استثنایی استان و اولیاء آن ها برگزار شد، گفت: استفاده از کتاب های درشت خط ویژه دانش آموزان کم بینا علاوه بر تحمیل هزینه های هنگفت مالی بر خانواده ها و آموزش و پرورش، دسترسی دانش آموزان به منابع کمک درسی را نیز محدود می کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه برنامه آموزش و پرورش برای این گروه از دانش آموزان بهره گیری از فناوری های نوین است، گفت: تبلت، امکان استفاده از محتوای درس ها را برای دانش آموزان کم بینا به شکل مطلوبی فراهم می کند.

وی به درجات مختلف کم بینایی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: در تبلت با تنظیم درجات درشتی خط ، امکان استفاده همه دانش آموزان کم بینا از محتوای درس ها فراهم می شود.

'خداکرم حیدری' رییس آموزش و پرورش استثنایی استان هم طی سخنانی با بیان اینکه در حال حاضر 50 دانش آموز کم بینا داریم، گفت: در این مرحله با نظر کارشناسی برای 16 نفر از این دانش آموزان تبلت خریداری کرده ایم و امیدواریم در آینده ای نزدیک تمامی دانش آموزان کم بینا از این امکان بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار