حمله به معلم منطقه بیضا دردست بررسی است

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان فارس اعلام کرد: حراست این اداره کل و مراجع قضایی درحال بررسی ابعاد حادثه حمله فردی به معلم دبستان شهید امان الله رضایی روستای شیخ عبود منطقه بیضاء از توابع سپیدان هستند.

کد مطلب: ۴۳۱۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از فارس، در کانال رسمی اداره کل آموزش وپرورش فارس در تلگرام آمده است: یکشنبه هشتم آذرماه 94 یکی از والدین دانش آموز دبستان شهید امان الله رضایی روستای شیخ عبود منطقه بیضاء فارس به بهانه توهین مربی ورزش این آموزشگاه به فرزندش وارد این مدرسه شد و با ایجاد سرو صدا به این معلم اهانت کرد.

این گزارش می افزاید: وی در ادامه اقدام به پرتاب لیوان شیشه ای به طرف آموزگاری که برای میانجیگری آمده بود کرد که این آموزگار دچار جراحت و ضارب متواری شد.

براساس این گزارش، درپی این اتفاق، مدیر آموزشگاه موضوع را در تماسی با رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه بیضاء و مسئولان انتظامی اطلاع رسانی کرد و با پیگیری آموزش وپرورش و ماموران نیروی انتظامی ضارب بازداشت و با تشکیل پرونده تحویل مقام های قضایی شد.

در این گزارش آمده است: با وجود اعلام رضایت و درخواست آزادی ضارب توسط معلم مصدوم، اداره آموزش وپرورش بیضاء با آزادی ضارب مخالف کرده و خواهان پیگیری موضوع و مجازات قانونی خاطی به منظور صیانت از امنیت شغلی و حقوق معلمان و جلوگیری از تکرار این گونه اقدام هاست.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بیضاء با حضور در منزل این معلم از وی عیادت کرد.

به گفته برخی از اولیای دانش آموزان این مدرسه، فرد ضارب دارای سوء سابقه است.

کانال رسمی اداره کل آموزش و پرورش فارس در نرم افزار ارتباطی تلگرام به نشانی ttp://telegram.me/farsmedu فعالیت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار