رودخانه ˝تجن˝ نقش ˝اروندکنار˝ را بازی می کند

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: بازسازی عملیات والفجر 8 در ساری پیگیری می شود.

کد مطلب: ۴۳۱۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، علیرضا یدالله پور ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: در مرکز هر استان یکی از عملیات های بزرگ دفاع مقدس را جانمایی می کنیم که در استان مازندران و در شهر ساری برای جانمایی عملیات والفجر 8 زمینه وجود دارد و بنابراین شبیه سازی رودخانه «تجن» به «اروند کنار» و «فاو» با ایجاد سد لاستیکی در دستور کار قرار گرفت و این طرح در حال اجرا است.

یدالله پور یادآور شد: اگر اعتبارات لازم تامین شود تا سال 95 این طرح تکمیل و به اتمام می رسد و بنابراین نیاز است مسئولان استانی از نظر بودجه ای به ما کمک کنند تا طرح کامل اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه یادمان ها برای نسل های سوم و چهارم فرهنگ ایثار و شهادت را تجلی خواهد کرد، افزود: دفاع مقدس ما که این همه ایثارگری و رشادت دارد و نشأت گرفته از بصیرت عاشورایی است، لازم است همه در این راه کمک کنیم تا یک یادمان از دفاع مقدس در مراکز استان ها داشته باشیم و نسل های آینده بدانند امنیت کشور ما مرهون خون شهدا است.

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران تصریح كرد: موضوع جنگ جنگل در مازندران در حال فراموشی بود و در این راستا تدوین هایی انجام دادیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار