عکاس پیشکسوت اسلامشهری در بستر بیماری

پیشکسوت هنر عکاسی خبری در شهرستان اسلامشهر با بروز حمله قلبی برای دومین بار سکته کرد و در بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان بستری شد.

کد مطلب: ۴۳۰۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای استان تهران‌، حسین گلجاه‌راد پیشکسوت عکاسی خبری در شهرستان اسلامشهر در پی بروز سکته قلبی برای دومین بار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر بستری شد.

وی که سالیان طولانی، لحظات یادماندنی و صحنه‌های زیبایی را از دریچه دوربین خود نگریست و به ثبت رساند، اکنون در حالت کما در بستر بیماری قرار گرفته و خود سوژه دوربین‌های دیگران شده است.

حسین گلجاه‌راد معروف به حسین راد، در سن 67 سالگی در حالی در بستر بیماری قرار گرفته که هیچ‌گونه حمایت مادی و معنوی از وی از سوی نهادها و اشخاص مختلف صورت نگرفته و بدون داشتن بیمه تأمین اجتماعی، عمری را برای ثبت لحظات آنها کوشید، تا بهترین عکس را به تصویر بکشد.

وی بسیاری از ناملایمت‌ روزگار را در کنار سایر لحظه‌های خوش با دلی خوش و روحیه‌ای شاد ثبت و ضبط کرد، اما امروز در سکوتی پرمعنا به کما رفته و چشم انتظار محبت خالق خود و محتاج دعای خیر دوستان و آشنایان بسر می‌برد.

پیشکسوت عکاسی شهرستان اسلامشهر،بالغ‌بر 5 دهه از عمر خود را در زمینه عکاسی فعالیت کرده و ثبت صدها هزار عکس برای رسانه‌ها، خبر‌گزاری‌ها‌، سایت‌های مختلف خبری و بولتن ادارات و نهادهای مختلف ، بخشی از کارهای بی‌نظیر وی میباشد.

برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی و دسته‌جمعی در زمینه‌های مختلف و کسب ده‌ها عنوان برتر در جشنواره‌ها و مسابقات هنری و عکاسی حاصل تجربیات و اندوخته‌های حسین راد است .

شایان ذکر است ،در آستانه اربعین سالار شهیدان کربلا و لحظات دعا جامعه خبرنگاران و عکاسان به همراه اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان، دست به دعا بر‌دارند و برای این هنرمند عزیز و دیگر مریضان دعا و طلب شفای عاجل برای آنان کنند، آمین یا رب العالمین.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار