سردار مومنی:

تردد بدون ویزا و گذرنامه، شایعه است/ترافیک روان زائران در مرزهای چزابه

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تحت هیچ عنوانی اجازه خروج بدون گذرنامه و ویزا داده نمی شود، گفت: بعضی افراد تصور می کنند در روزهای منتهی به اربعین حسینی بدون ویزا و گذرنامه نیز می توان از مرز خارج شد اما تأکید می کنیم به شایعات در این خصوص توجه نکنند.

کد مطلب: ۴۲۹۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار "اسکندر مومنی" در بازدید از این مرز، با اشاره به اینکه خوشبختانه امسال نسبت به سال گذشته تسهیلات بهتری برای تردد زائران حسینی (ع)فراهم شده است، از بسیج توان نیروی انتظامی در بعد انتظامی و ترافیکی و همکاری سایر دستگاه ها در قرارگاه اربعین، برای تسهیل تردد زوار، خبر داد.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در مرزهای شلمچه و چزابه ترافیک روان تری داریم ولی در مهران ترافیک بیشتر است، گفت: در واقع حدود 50 درصد زائران اربعین حسینی از مرز مهران و نیمی دیگر از مرز شلمچه و چزابه عبور کرده اند.
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه تحت هیچ عنوانی اجازه خروج بدون گذرنامه و ویزا به زائران داده نمی شود، گفت: بعضی افراد تصور می کنند در روزهای منتهی به اربعین حسینی بدون ویزا و گذرنامه نیز می توان از مرز خارج شد اما تأکید می کنیم به شایعات در این خصوص توجه نکنند.
مومنی ادامه داد: ان شاءالله با کمک همه مردم و دستگاه ها شاهد برقراری امنیت مطلوب و بستر مناسب برای تردد زائران، باشیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تسهیلاتی در شهرهای خرمشهر، سوسنگر، اهواز و همچنین مهران و ایلام جهت تسریع در صدور روادید فراهم شده است، گفت: کسانی که گذرنامه داشته باشند و به مراکز تعیین شده مراجعه کنند، در همان روز ویزا دریافت می کنند؛ خوشبختانه توقف های طولانی در مرز نداریم.
به گفته مومنی، افراد دیگری هم که به مرزها مراجعه می کنند، می توانند با استفاده از تسهیلات تعیین شده در شهرهای خرمشهر، سوسنگرد، اهواز و همچنین مهران و ایلام برای اخذ ویزا اقدام نمایند.
این مقام ارشد انتظامی گفت: تأکید می کنیم زائران در روزهای منتهی به اربعین برای حضور در این کنگره عظیم دینی، حتما از مبدأ برای اخذ گذرنامه و ویزا، اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار