اجرای طرح ملی محیط یار در بین دانش آموزان اهوازی

خبرگزاری پانا: طرح ملی محیط یار با مشارکت دانش آموزان اهوازی در راستای ارتقای آگاهی آنها اجرا می شود.

کد مطلب: ۴۲۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارآموزش و پرورش پانا، نشست مشترک مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان و مسئولان آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در مرکز پژوهش سرای غدیر این ناحیه برگزار شد.

چلداوی معاونت آموزش متوسطه این ناحیه ضمن اعلام این خبر هدف از برگزاری این نشست را در راستای ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان و جلب مشارکت آنان در رابطه با حفاظت محیط زیست عنوان کرد.


وی با بیان اینکه با همکاری آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز و اداره کل محیط زیست استان خوزستان طرح محیط یار در مرکز پژوهش سرای غدیر اجرا خواهد شد هدف از اجرای طرح محیط یار را در راستای نهادینه نمودن فرهنگ حفاظت از محیط زیست و اشاعه و ارتقاء آن در جامعه خصوصاً دانش آموزان عنوان کرد و افزود: از فواید اجرای این طرح، توسعه فرهنگ زیست محیطی است و دانش آموزان به عنوان حافظان محیط زیست از هرگونه آسیب به محیط زیست جلوگیری و مسائل‌آموزشی در زمینه محیط زیست را به دیگران توصیه می كنند.


لاهیجانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان در این جلسه از آمادگی اداره کل حفاظت محیط زیست جهت برگزاری اردوها و بازدید های دانش آموزی از ایستگاههای سنجش آلودگی هوا، تالاب ها و محیط های حفاظت شده خبر داد.

رضایی راد مدیر مرکز پژوهش سرای غدیر در این خصوص گفت: در این جلسه مواردی از جمله برگزاری نمایشگاههای متنوع دانش آموزی به مناسبت های مختلف از جمله هفته محیط زیست، زمین پاک و هوای پاک، برگزاری کارگاهها و همایش های دانش آموزی جهت ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان و برگزاری دوره های آموزشی جهت همکاران در رابطه با محیط زیست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار