معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی:

آگاهی به قوانین، مقررات و ضوابط باعث عدم شکل گیری فساد اداری می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: اشراف کامل به قوانین، مقررات و ضوابط باعث می شود فساد اداری شکل نگیرد.

کد مطلب: ۴۲۵۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا آذربایجان غربی، نادر صفرزاده در دومین جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی که با محوریت حفظ و صیانت اراضی ملی که با حضور دكتر فروغی رئیس كمیسیون مستندسازی و تعیین بهره بردار اموال غیر منقول معاونت حقوقی ریاست جمهوری، مشاور حقوقی استاندار و مدیران و مشاورین حقوقی دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: شتاب در شناسایی، معرفی و اخذ اسناد مالکیت اموال و اراضی دولتی مسیر رسیدن به جامعه آرمانی استان را هموار خواهد کرد.

وی با اشاره به سفر اخیر دکتر امین زاده معاون امور حقوقی رئیس جمهور به آذربایجان غربی تصریح کرد: این سفر منشاء خیری شد تا کارگروه مستندسازی اموال دولتی شکل گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در ادامه با اشاره به كارگروه توسعه دولت الكترونیك و پیشخوان دولت، خاطر نشان کرد: استقرار و توسعه طرح دولت الكترونیك، یکی از مناسب ترین ابزارهایی است که می تواند در مستندسازی اموال و املاک دولتی کمک کند.

صفرزاده افزود: استفاده از ظرفیت اینترانت، شبکه دولت و نرم افزار های پیشرفته در شناسایی و اعلان عمومی این اموال و املاک دولتی از طریق صدا و سیما می تواند کمک چشمگیری در شتاب دهی به مستندسازی نماید.

وی هدف از تشکیل شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی را تقویت زیرساختها، مشاركت واحدهای حقوقی و نیز ایجاد وحدت رویه فیمابین دستگاههای اجرایی عنوان کرد و افزود: یکی از مسائل مبتلابه و پرچالش دستگاه های دولتی چگونگی حل و فصل اختلافات حقوقی آنها با یکدیگر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تصریح کرد: شفاف سازی، مستند سازی و ساماندهی وضعیت اموال و املاک منقول و غیرمنقول دستگاه های اجرایی یکی از وظایف مهم شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی است.

وی با بیان اینکه وظیفه کارشناسان حقوقی فراهم نمودن بستری برای پیشگیری از اشتباهات و قصورات است، افزود: اشراف کامل به قوانین، مقررات و ضوابط باعث می شود فساد اداری شکل نگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار