درخشش بانوان کاراته کار آستارایی در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیات کاراته شهرستان آستارا از درخشش بانوان کاراته کار آستارایی در مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک کیوکوشین خبر داد.

کد مطلب: ۴۲۴۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان ،غفور نصیری گفت: بانوان رزمی کار شهرستان آستارا در قالب تیم منتخب کیوکوشین کاراته UFK استان گیلان در این رقابت ها حضور پیدا کردند.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش کومیته(مبارزه) و کاتا(اجرای فرم) به مدت دو روز به میزبانی شهرستان کامیاران استان کردستان برگزار شد ، افزود: 164 کاراته کار از استان های کردستان ، خوزستان ، ایلام ، همدان ، کرمانشاه ، لرستان ، گیلان و تهران در این مسابقات به رقابت پرداختند.
رئیس هیات کاراته شهرستان آستارا با بیان اینکه تیم گیلان در بخش کاتا عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد ، اضافه کرد: در این رقابت ها نگین نصیری ، مژگان بایرام زاد و نگین ساسانیان در اوزان خود مقام نخست را کسب کردند و همچنین در این بخش، مونا حاجی علیزاده و آیلین وصالی مقدم به ترتیب به مقام های دوم و سوم در اوزان خود دست یافتند.
وی با اشاره به اینکه ورزشکاران آستارایی به مربیگری نازلی خدایی در این رقابت ها حضور یافته بودند ، افزود: در بخش کاتای این مسابقات نیز نگین نصیری و مژگان بایرام زاد در اوزان خود به مقام نخست دست یافتند و آیلین وصالی مقدم در وزن خود نایب قهرمان شد.
وی با بیان اینکه پریسا گل گیر از آستارا در این رقابت ها به عنوان سرداور حضور داشت ، گفت: این مسابقات در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان برگزار شد و در نهایت تیم های کردستان ، کرمانشاه و لرستان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار