نماینده وزارت آموزش وپرورش به همراه؛

کارشناس ارزیابی اداره کل از آموزش وپرورش شهرستان طارم بازدید کردند

به منظور بررسی و اصلاح نقاط قابل پیگیری در بازدید سال 93 توسط تیم وزارتی از آموزش وپرورش طارم، مهدی طهماسبی نماینده وزارت و ابراهیم صیادی کارشناس ارزیابی اداره کل اموزش وپرورش زنجان در این شهرستان حضور یافته و از مدارس و واحدهای اداری بازدید کردند.

کد مطلب: ۴۲۴۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از زنجان، دراین بازدید كه مهدی طهماسبی نماینده وزارت و ابراهیم صیادی كارشناس ارزیابی عملكرد اداره کل آموزش وپرورش زنجان حضور داشتند، از مدارس و واحد های مختلف اداره آموزش وپرورش شهرستان طارم بازدید کردند .

مهدی طهماسبی نماینده وزارت آموزش وپرورش گفت: ازآنجا كه هدف اصلی از این بازدیدها افزایش آگاهی،تبادل تجارب واطلاعات می باشد انجام اینگونه بازدیدها با درنظر گرفتن ابعاد مختلف آن نتایج بسیار مثبتی در راستای اهداف عالی این وزارت خانه در پی خواهد داشت.

وی همچنین تأکید کرد: هدف از این بازدید بازبینی از بازرسی های صورت گرفته در سال 93 بر اساس شاخص های ارزیابی از کارشناسان واحد های مختلف و مدارس آموزش وپرورش شهرستان طارم برای اصلاح نقاط ضعف یا قابل پیگیری و تقویت نقاط مثبت می باشد .

طهماسبی در پایان بازدید از مدیر، معاونین وکارشناسان آموزش وپرورش شهرستان طارم به جهت اصلاح امور در شاخص های موردنظر و همچنین همکاری صمیمانه کارکنان آموزش وپرورش این شهرستان در طول 5 ساعت بازدید تقدیر وتشکر نمود .

محمد حسین عمارلو، مدیر دستگاه تعلیم وتربیت شهرستان نیزضمن تقدیر وتشکر از حضور طهماسبی نماینده وزارت وصیادی کارشناس ارزبای اداره کل در این شهرستان، گفت: با برنامه ریزیهای صورت گرفته در نظر است تمامی كارشناسان ،مدیران ومعاونین اداره ازمدارس شهرستان بازدید نموده وشرایط لازم را برای دانش افزایی وانجام بهینه این فرایند فراهم آورند .

عمارلو همچنین هدف از این بازدید ها را اصلاح امور عنوان کرد و افزود: حضور تیم وزارتی و اداره کل در شهرستان بسیار مثمر ثمر بوده و باعث انگیزه در کارشناسان می باشد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار