بازدیدفرماندارزاهدان از اجرای طرح واکسیناسیون سرخک

فرماندار شهرستان زاهدان ازپایگاه سلامت حضرت خدیجه کبری (س) و مرکز سلامت حضرت امام حسن مجتبی (ع) ازرونداجرایی طرح واکسیناسیون سرخک در شهرستان زاهدان بازدید کرد

کد مطلب: ۴۲۴۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان سیستان و بلوچستان ،خانجانی فرماندار شهرستان زاهدان گفت ایران اسلامی نیازمند کودکان، فرزندان و خانواده های سالم است، چون این کودکان آینده کشور را تعیین می کنند بنابراین حفظ سلامت کودکان و نوجوانان از اولویت های اصلی و مهم دولت است.

وی بیان داشت : اجرای طرح تحول نظام سلامت یک انقلاب بزرگ در عرصه پزشکی و سلامت بویژه برای اقشار مختلف مردم در مناطق مختلف کشور محسوب می شود که خوشبختانه در دولت تدبیر و امید به بار نشست .

خانجانی افزود: دولت تدبیر و امید تلاش دارد با اجرای طرح های مختلف در حوزه بهداشت و درمان، علاوه بر بهبود شاخص های سلامت فردی، مولفه های سلامت اجتماعی را نیز ارتقا دهد .

فرماندار و رئیس شورای بهداشتی شهرستان زاهدان گفت: با توجه به اهمیت اجرای طرح ضرورت دارد همه خانواده ها و دستگاههای اجرایی برای موفقیت طرح واکسیناسیون با ماموران بهداشتی همکاری کنند .

فرماندار زاهدان درادامه اظهار داشت: در این طرح تمامی کودکان 9 ماهه تا 15 ساله تحت پوشش قرار خواهند گرفت و در نقاط شهری در مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه‌های تعیین شده و همچنین در قالب اعزام و استقرار تیم ثابت و سیار در اماکن جمعی مانند مدارس و مهدکوک‌ها و در خانه‌های بهداشت روستایی واکسیناسیون انجام خواهد گرفت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار