مدیر آموزش و پرورش زابل:

معلم خلاق کیفیت تعلیم و تربیت را ارتقا می دهد

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش زابل گفت: هر معلم خلاق یک شیوه جدید آموزشی را کشف می کند که این امر ارتقاء کیفیت فرآیند تعلیم و تربیت را به دنبال خواهد داشت.

کد مطلب: ۴۲۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حسن معزی در دیدار با مدیر مجتمع امام محمد باقر(ع) و مدیران مدارس تحت پوشش پس از اشاره به حلول ماه ربیع الاول اظهار داشت: جلسه دیدار چهره به چهره با مدیر مجتمع و مدارس تحت پوشش به صورت جداگانه با هدف ایجاد فضای شفاف بین آموزش و پرورش، مدیر مجتمع و مدیران مدارس تحت پوشش برگزار می شود و نتایج خوبی را نیز در بر داشته است.

مدیر آموزش و پرورش زابل به طرح معلم پژوهنده اشاره و تصریح کرد: هر معلم خلاق یک شیوه جدید آموزشی را کشف می کند که این امر ارتقاء کیفیت فرآیند تعلیم و تربیت را به دنبال خواهد داشت.

معزی توجه بیشتر به آموزش خانواده، پدافند غیر عامل و بهبود کیفیت آموزشی را خواستار شد و افزود: باید کمیته تامین روانی و جسمانی دانش آموزان و همکاران را در مدارس فعال کنید و تلاش کنید که فضایی امن و آرام برای آنان ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیران نباید تنها به آموزش یا به پرورش توجه کنند بلکه باید در همه ابعاد آموزشی و پرورشی دانش آموزان توجه شود.


معزی در پایان اضافه کرد: مدیران باید دغدغه را از همکاران و دانش آموزان دور کنند و اجازه ندهند رفتن به مدرسه برای معلم یا دانش آموزی به دغدغه تبدیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار