مرور خاطرات کودکی در یک کتابفروشی

استاندار کرمان به مناسبت هفته کتاب از کتابفروشی کیمیا به عنوان یکی از بزرگان فروش نوشت افزار و کتاب بازدید کرد و در این بازدید بخشی از خاطرات دوران کودکی و مدرسه خود را مرور کرد.

کد مطلب: ۴۲۳۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان علیرضا رزم حسینی به همراه جمعی از هم کلاسی های دوران تحصیل خود و نیز جمعی از مسئولان استان در این کتابفروشی حضور یافت و کتاب بازگشت به خویشتن را هدیه گرفت.

وی در این بازدید به برگزاری نمایشگاه کتاب در استان کرمان اشاره و بیان کرد: حجم مراجعه کنندگان از این نمایشگاه در حد خوبی بوده است و این نمایشگاه در سال جاری در محل مناسب و با امکانات خوب برگزار شد.

وی ادامه داد: در بازدید از غرفه های نمایشگاه کتاب کرمان، غرفه داران غیر بومی اعلام می کردند که از حضور در نمایشگاه کتاب کرمان استقبال می کنیم زیرا فروش خوبی در این نمایشگاه انجام می شود.

استاندار کرمان اظهارداشت: استقبال گسترده از نمایشگاه کتاب کرمان را به فال نیک می گیریم.

وی تاکید کرد: در کنار خرید کتاب باید به موضوع مطالعه کتاب نیز توجه کرد زیرا برخی افراد با وجود خرید کتاب، اما مطالعه نمی کنند .

وی بر توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه تاکید کرد و گفت: وجود کتاب های الکترونیک و اینترنت موجب کاهش مطالعه کتاب های مکتوب شده است.

نماینده عالی دولت در استان کرمان افزود: متاسفانه فرهنگ مطالعه در کشور از متوسط جهانی کمتر است که باید رفع شود.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه کتاب در کرمان توجیه اقتصادی دارد و امیدواریم در سال آینده حرکت خوبی در راستای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه کتاب انجام شود.

استاندار کرمان در ادامه از کتابفروشی کیمیا به عنوان یکی از بزرگان فروش کتاب و نوشت افزار در کرمان یاد کرد و گفت: در زمان تحصیل خود از این نوشت افزار کتاب ها و وسایل مورد نیاز خود را تهیه می کردم.

صاحب کتابفروشی کیمیا نیز با اشاره به اینکه خاطرات زیادی از استاندار کنونی کرمان در سال های تحصیلش به خاطر دارم، گفت: بر اساس آموزه های دین مبین اسلام ؛ آگاهی، تقوا و پرهیزکاری و پشتکار عامل موفقیت در هر کاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار