دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران درشهرستان بهارستان:

فضا برای تخلف در حوزه قاچاق کالا نا امن شود

دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در ششمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهارستان گفت : باید فضا را برای تخلف در حوزه قاچاق ناامن کنیم .

کد مطلب: ۴۲۳۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های استان تهران، علی اکبر پوراحمدنژاد در این رابطه افزود : ماتوقع نداریم که در کوتاه مدت ریشه قاچاق کالا را بخشکانیم ، اما می توانیم فضا را برای شکل گیری این تخلفات ناامن کنیم و اجازه فعالیت به متخلفان را ندهیم .

وی با بیان اینکه در حوزه مبارزه با قاچاق ، اولویت ما اطلاع رسانی است تصریح کرد : موضوع اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از قوانین و آثار زیانبار قاچاق کالا مغفول مانده است وحتی بسیاری از صنوف نیز به تبعات قانونی و حقوقی فروش کالاهای قاچاق و فاقد استاندارد آگاهی نداند.

دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران ادامه داد : فرهنگ سازی و تبلیغات در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و استفاده از کالای داخلی بسیار مهم است و در این زمینه باید از ظرفیت همه دستگاه ها و نهادهای عمومی مانند شهرداری ها کمک گرفت .

پور احمدنژاد، با قدردانی از تلاشها و اقدامات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهارستان گفت : کارهای انجام شده در کمیسیون مبارزه باقاچاق کالا به ویزه در حوزه اطلاع رسانی قابل تقدیر است و این کمیسیون ، جز فعال ترین کمیسیونهای شهرستانهای استان تهران به شمار می رود .

/خبرنگار:زهرا فتحعلی زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار