مدیرکل حوزه ی ریاست سازمان هواپیمایی کشوری به پانا اعلام کرد:

نرخ بلیط هواپیما در ایام اربعین

مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: نرخ بلیط های هواپیما در مسیر تهران و تهران – نجف ، 950 هزار تومان است.

کد مطلب: ۴۲۳۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد

محمد سعید شرفی درگفت و گو با خبرنگار پانا ، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری برای رفاه حال مسافرین تمهیداتی را برای پروازهایی که در اربعین انجام می شود در نظر گرفته است .

وی افزود: یکی از معضل هایی که همیشه با آن روبه رو بودیم افزایش قیمت بلیط در اربعین بود که در حال حاضراز سوی سازمان هواپیمایی کشوری تمهیداتی برای نظارت جدی بر روی نرخ بلیط هواپیما و تعداد پروازها در این ایام انجام می شود.

مدیرکل حوزه ی ریاست و روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه از چهارم تا 18 آذر ماه 679 مجوز پروازی صادر شده است ، افزود : این پروازها با مجوز سازمان هواپیمایی کشوری در مسیرهای تهران ، نجف - تهران ، مشهد ، نجف - مشهد ، مشهد و بغداد - مشهد انجام خواهد شد .

شرفی با اظهار اینکه سهم شرکت های هواپیمایی ایرانی 511 پرواز و سهم شرکت های عراقی 168 پرواز می باشد ، بیان کرد: در پروازهای بین المللی معمولا نرخ بلیط آزاد می باشد و شرکت های هواپیمایی هر طور صلاح می دانند نسبت به فروش بلیط اقدام می کنند اما امسال برای جلوگیری از گران شدن بلیط ،سازمان هواپیمایی کشوری ،با مکانیسم های نظارتی ، دست شرکت های هواپیمایی را بسته است .

مشاور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نرخ بلیط های هواپیما را در مسیر تهران و تهران - نجف ، 950 هزار تومان عنوان کرد.

وی همچنین افزود: قیمت بلیط هواپیما در مسیر تهران و تهران - نجف ، 950 هزار تومان ، تهران ، بغداد - تهران ، 850 هزارتومان ، مشهد ، نجف - مشهد 1 میلیون و 200 هزار تومان ، مشهد و بغداد- مشهد 1 میلیون و 100 هزار تومان می باشد .

شرفی در عین حال با تاکید بر لزوم بازرسی مداوم برای جلوگیری از بروز تخلف در فروش بلیط به مشتریان ، خاطر نشان کرد: در راستای ارائه ی بلیط به مشتریان بر اساس نرخ ها ی مصوب، یکسری مکانسیم های نظارتی اعمال می شود که از جمله می توان به بازرسی سازمان هواپیمایی کشوری از آژانس های هواپیمایی همچنین بازرسی ازشرکت های هواپیمایی توسط سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان های حمایتی اشاره کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین گفت: سازمان هایی که نرخ مصوب را رعایت نکنند و در ارائه ی بلیط به مشتریان تخلف کنند ،در پایان فصل به افکار عمومی معرفی می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار