ارزیابی از مانور «ساعت صفر» در تهران رضایت بخش بود

رئیس جمعیت هلال‌احمر، گفت: ارزیابی اولیه به عمل آمده از مانور «ساعت صفر» پایتخت رضایت‌بخش بوده و بیانگر عملکرد خوب استان‌های معین پایتخت است.

کد مطلب: ۴۲۲۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر سیدامیرمحسن ضیایی با بیان اینکه همه مباحث مربوط به وقوع زلزله در مانور «ساعت صفر» برگزار نشد، گفت: سناریوی مانور «ساعت صفر»، آمادگی برای ایجاد پناهگاه درصورت وقوع زلزله بود، در واقع همه مباحث مربوط به وقوع زلزله بررسی نشد و تنها میزان آمادگی استان‌های معین تهران، مبنی بر این‌که آیا می‌توانند مأموریتی که برای آنها تعیین شده را، به خوبی انجام دهند یا خیر، بررسی شد. به‌ عنوان نمونه حضور به موقع در نقاط و ساعتی که برای آنها مقرر شده، مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در هر مانور قسمتی از برنامه‌ها به‌ طور جداگانه برگزار می‌شود، افزود: لزوما در هر مانور همه موارد مربوط به یک حادثه بررسی نمی‌شود و برگزاری جداگانه برنامه‌ها به ارزیابی بهتر یک مانور کمک می‌کند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه حضور خبرنگاران حرفه‌ای بحران در مانورها بسیار مهم است، گفت: حضور خبرنگاران حرفه‌ای در مانورها برای مستندسازی و انتقال سریع موضوعات، اهمیت زیادی برای هلال‌احمر دارد و به همین علت در مانور «ساعت صفر» هم در تمام تیم‌ها یک عکاس و یک خبرنگار حرفه‌ای حضور داشت تا با این فضا آشنا شده و در آینده نیز علاوه بر انجام ماموریت‌های خود به عنوان نیروی حرفه‌ای همراه هلال‌احمر باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار