سیاست های نادرست مدیریتی باز هم مشکل آفرین شد/

وضعیت کارگران شهرداری اهر نیاز فوری به رسیدگی دارد

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی با بیان اینکه کارگران شهرداری اهر به دلیل سیاست های نادرست مدیریتی با مشکل مواجه شده اند، خواستار رسیدگی سریع به وضعیت این کارگران شد.

کد مطلب: ۴۲۱۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،کریم صادق زاده با اشاره به وضعیت نابسامان کارگران شهرداری اهر، اظهار داشت: براساس آنچه که برخی مسئولان شورای اسلامی اهر عنوان می کنند تنها طی سالجاری 45 نفر از کارگران شهرداری اهر اخراج و از کار بیکار شده اند.

وی افزود: بر اساس این اظهارات علاوه بر آن نزدیک به حدود سه ماه از حقوق کارمندان و کارگران شهرداری اهر پرداخت نشده و طی ماه های گذشته تنها 500 هزار تومان پیش پرداخت به آنها داده شده است.

صادق زاده با بیان اینکه برخی مسئولان عقب ماندن حقوق کارکنان شهرداری اهر به دلیل نبود منابع مالی و نیز جذب 61 نفر نیروی اضافی در بدنه شهرداری عنوان می کنند، گفت: اخراج کارگران به اصطلاح 'کم توان' در شهرداری اهر نیز باید مطابق قانون و رعایت موازین موجود باشد.

وی ضمن درخواست از استاندار آذربایجان شرقی به ویژه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای بررسی مجدد وضعیت کارگران اخراجی شهرداری اهر، گفت: اخراج و کم توجهی به پرداخت به موقع حقوق کارگران در شرایط سخت معیشتی آن هم در نهادهای نیمه دولتی غیرقابل قبول بوده و دیگر نمی توان از بخش خصوصی انتظار همکاری بیشتر در رسیدگی به مشکلات کارگران داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار