معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی و تجهیز و توسعه مدارس کش

20 درصد کلاس های درس به همت خیرین ساخته شده است

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی و تجهیز و توسعه مدارس کشور گفت: هم اکنون بیش از 20 درصد مدارس و کلاس های درس موجود توسط خیرین ساخته شده است.

کد مطلب: ۴۲۰۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آران و بیدگل ، معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی و تجهیز و توسعه مدارس کشور گفت: هم اکنون بیش از 20 درصد مدارس و کلاس های درس موجود توسط خیرین ساخته شده است.
مرتضی رئیسی در آیین افتتاحیه پنج طرح عمرانی آموزش و پرورش آران و بیدگل درسالن ورزشی بانو جندقیان افزود:اگر این حجم همکاری توسط خیرین کشور نبودمشکلات کمبود فضای آموزشی در کشور چندین برابر وضع موجود بود.
وی اظهار کرد: آموزش و پرورش بخاطر وجودانسانهایی که با گذشت از جان و مال خوشادمانی را برای فرزندان و آینده سازان کشور به ارمغان می آوردبه خودش می بالد چراکه کارهای خیرین مدرسه ساز را در هیچ جای کره خاکی نمی توان مشاهده کرد.
رئیسی با اشاره به اینکه پیشبرد اهداف توسعه فضای های اموزشی بدون کمک و همکاری خیرین کشور میسر نیست تصریح کرد: تعلیم و تربیت بدون حضور خیرین امکان پذیر نیست زیرا انها جزئی جدانشدنی از تعلیم و تربیت کشور ما شده اند.
فرماندار آران و بیدگل نیز در این آیین گفت: شهرستان آران وبیدگل هموارهبخاطر وجود استعدادهای ناب تحصیلی به خود بالیده است.
ابوالفضل معینی نژاد اظهار کرد: برای شکوفا شدن پتانسیل ها و استعدادهای ناب دانش اموان و جوانان آران و بیدگل همواره خیرین شهرستان پیش قدم بوده اند.
وی با اشاره به نامناسب بودن وضع فضای آموزشی و کمبود شدید آن در برخی از مناطق شهرستان خواستار توجه ویژه مسوولان امر در این زمینه شد
در پایان این مراسم نیز از تعدادی خیرمدرسه ساز آران و بیدگلی با لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار