معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبرداد :

استقرار نرم افزار جامع آمار در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ازاستقرار نرم افزار جامع آمار در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبرداد .

کد مطلب: ۴۱۷۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از فارس، احمدرضا خسروی گفت : با توجه به اهمیت آمار ونقش روز افزون آن در تصمیم گیری ها ، سیاست گذاری ها ، برنامه ریزی ها و همچنین با توجه به اهداف استراتژیک واحد آمار و اطلاعات شرکت نیاز بود تا آمار و اطلاعات را به صورت کاملا مکانیزه از لحظه تولید تا انتشار در اختیار کاربران و مدیران ارشد سازمان قراردهیم .وی ادامه داد : در همین راستا با تهیه نرم افزاری که شامل تمامی قابلیت های لازم بود ، بانک اطلاعاتی جامعی با رویکرد BI از نرم افزار های موجود تهیه و پس از جمع آوری اطلاعات به صورت یکپارچه ، نرم افزار آمار و اطلاعات مورد بهره برداری قرار گرفت .

این مقام مسئول تاکید کرد : این نرم افزار می تواند تمامی اطلاعات و گزارش های تحلیلی شرکت را به صورت مکانیزه وبه موقع و با دقت بالا بر اساس نیاز کاربران در اختیار آنان قرار دهد.
خسروی در تشریح روند تهیه و اجرای نرم افزار جامع آمار بیان داشت : در گام نخست به شناسایی نرم افزار های موجود پرداختیم و با استفاده از الگو برداری از سازمان های موفق ،اطلاعات لازم در مورد یک نرم افزار جامع گردآوری شد .پس از شناسایی نرم افزار مطلوب و خریداری آن، اقدامات لازم جهت ایجاد انبار داده صورت گرفت که این گام در واقع گام کلیدی استقرار این نرم افزار بود.
این مقام مسئول خاطر نشان ساخت : انبار داده ، بانک اطلاعاتی گسترده ای است که از طریق آن مدیران قادر خواهند بود به تمامی داده های سازمان به صورت ONLINE برای تهیه گزارش و تجزیه و تحلیل اطلاعات دسترسی داشته باشند. بنابراین انبار داده نقشی پررنگ در اتخاذ تصمیمات استراتژیک در سازمان ایفاد می کند . خسروی در خاتمه ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این سیستم ، فرآیند تصمیم گیری مدیران ارشد سازمان تسهیل گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار