بازدید مدیران مدارس شهر زنجان از کلینیک انجمن مهرانه

در این بازدید مدیران مدارس از مراحل کار این کلینیک به عنوان مجموعه ای منحصر به فرد در حوزه درمان در شمالغرب کشور آشنا شدند.

کد مطلب: ۴۱۶۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا زنجان، جمعی از مدیران مدارس شهر زنجان با حضور در محل کلینیک رادیوتراپی انجمن مهرانه از نزدیک با مراحل کار این کلینیک، بخش های مراقبتی و درمانی و ... آشنا شدند.

در این بازدید که با حضور معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی و رئیس اداره آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان و معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو همراه بود، جواد گرانمایه مدیر داخلی کلینیک رادیو تراپی مهرانه به معرفی قسمت های مختلف این کلینیک پرداخت.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف این انجمن کمک به بیماران مبتلا به سرطان در قالب سه برنامه میان، کوتاه و بلند مدت است، گفت: شناسایی و جمع‌آوری بیماران و ارائه کمک‌های اورژانسی از برنامه‌های کوتاه مدت این انجمن محسوب می‌شود.

گرانمایه افزود: این مجموعه در فاز نخست در بخش رادیوتراپی فعالیت خود را آغاز کرده که در این زمینه بیماران با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کردند.

این مسئول فاز نخست این مجموعه را یک هزار و 400 متر مربع برشمرد و اظهار داشت: مهمانسرای این مجموعه نیز با زیر بنای یک هزار و 700 متر مربع به صورت سوئیت در اختیار بیماران و خانواده‌های آنان قرار می‌گیرد.

گرانمایه با اشاره به اینکه 12 هزار متر مربع فضای تحقیقی و پژوهشی نیز برای این مجموعه در نظر گرفته شده است، افزود: برنامه‌های غربالگری در این مرکز انجام می گیرد و تشخیص به موقع بیماری موجب بهبودی سریع‌تر می‌شود و نیز از پزشکان متخصص نیز در این مرکز استفاده می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در فاز دوم بخش‌های تشخیص، تحقیقات و آموزش و پیشگیری راه‌اندازی می‌شود، ادامه داد: شاه بیت این مجموعه راه‌اندازی پت‌اسکن است که در این زمینه نیز اقدامات لازم انجام می‌شود و با اضافه شدن این سیستم به مجموعه مهرانه استان‌های کشور و حتی از خارج از کشور برای دریافت خدمات به زنجان مراجعه کرده اند.

وی با بیان اینکه با ورود دستگاه های مورد نیازبه استان زنجان مشکلات بیماران در همین کلینیک حل می‌شود، خاطرنشان کرد: سرریز بیماران تهران نیز علاوه بر استان‌های همجوار به زنجان وارد می‌شود و یک چهارم استان‌های کشور به زنجان وابسته می‌شوند.

در پایان این بازدید از مدیران بازنشسته فرهنگی که همکاری های چشمگیری با انجمن مهرانه داشتند با اهدای لوح تقدیری تجلیل شد.

/طوماری/

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار