مدیر کل راه آهن استان فارس:

تمام ایستگاه های محور شیراز- اصفهان آماده بهره برداری است

مدیر کل راه آهن استان فارس گفت: این اداره کل برای راه اندازی و ایجاد قطار حومه ای و حمل بار از طریق خطوط ریلی از استان فارس آمادگی کامل دارد.

کد مطلب: ۴۱۶۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، مهرداد انصاری در جلسه شورای حمل و نقل استان فارس بیان کرد: طرح ایجاد و توسعه قطار حومه ای با هدف کاهش ترافیک در جاده ها، در مناطق مختلف کشور دردستور کار است که راه آهن استان فارس در این زمینه آمادگی کامل دارد.
وی با بیان اینکه قطار حومه ای با هدف برخورداری برابر همه مناطق از جمله روستاها و مناطق محروم از خدمات حمل و نقلی و عدم تمرکز بر کلان شهرها است افزود: این درحالی است که برای اجرا و رونق این بخش در استان نیازمند حمایت مسئولان در فرهنگ سازی قطار حومه ای هستیم.
وی اضافه کرد: هم اکنون خطوط ریلی راه آهن استان فارس 500 کیلومتر است که پنج درصد کل محور ریلی کشور را تشکیل می دهد.
او با بیان اینکه 6 ایستگاه راه آهن فارس جزو ایستگاه های برتر کشور است ادامه داد: تمام ایستگاه های محور شیراز- اصفهان آماده بهره برداری و در حال ارائه خدمت به مسافران است.
انصاری عنوان داشت: همچنین هم اکنون آمادگی کامل برای حمل بار به تمام نقاط کشور و آسیای میانه با بهره گیری از خطوط ریلی و واگن های مجهز وسرپوشیده در استان فارس وجود دارد و ما در این بخش افزایش قیمت نسبت به حمل و نقل جاده ای نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار