انتخابات شورای دانش آموزی در 60 مدرسه دیر بوشهر برگزارشد

انتخابات شورای دانش آموزی در 60 مدرسه دیر بوشهر برگزارشد .

کد مطلب: ۴۱۶۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در مراسم انتخابات شورای دانش آموزی گفت: دانش آموزان با تامل و تفکرو انتخاب صحیح و آگاهانه اعضای شورای دانش آموزی را انتخاب می کنند و شوراهای دانش آموزی به عنوان نمایندگان دانش آموزان باید در مسائل فرهنگی، پرورشی و آموزشی به مدیران و معلمان مشورت بدهند.

مدیرآموزش و پرورش دیر نیز گفت: شورای دانش آموزی از ارکان موثر مدرسه و زمینه ساز حضور مسئولیت پذیری در تمام عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

احمدعبدالله زاده افزود: انتخابات شورای دانش آموزی نوعی تمرین دموکراسی است و ما مسئولان وظیفه داریم که آموزش های سالم دموکراسی به دانش آموزان نشان دهیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیر نیز گفت: مسئولیت پذیری، مشورت، تصمیم گیری و ایجاد روحیه اعتماد به نفس در دانش آموزان از اهم اهداف انتخابات شورای دانش آموزی است.

اسماعیل مختارزاده با بیان اینکه در 60 مدرسه انتخابات شورای دانش آموزی برگزارمی شود، افزود: امور پرورشی این اداره برای برنامه های دینی ومذهبی درمدارس تلاش گسترده ای دارد.

وی گفت: انتخابات شورای دانش آموزی در دو نوبت صبح و بعد ازظهر در آموزشگاه های این شهرستان شامل 60 آموزشگاه دخترانه و پسرانه با همکاری مدیران و مربیان برگزار شد که در مجموع 400 نفر عضو اصلی و علی البدل این شوراها انتخاب می شوند.

وی از وظایف مهم آموزشگاهها، معلمان و دبیران را آموزش مهارت های زندگی دانست و افزود: شورای دانش آموزی نمادی از این تجربه و مهارت بزرگ است که دانش آموزان در مدارس این مهارت را کسب می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار