معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكی ایلام :

فراورده های لبنی باید به صورت بسته بندی عرضه شود

خبرگزاری پانا : معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكی ایلام گفت: عرضه و فروش فراورده های لنبی باید در قالب بسته بندی و بهداشتی باشد.

کد مطلب: ۴۱۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ،رسول دشتی بیان كرد: نحوه خرید و نگهداری مواد غذایی بسیار مهم است،و رعایت این موضوع باعث ارتقای سلامت جامعه می شود.

وی دقت در شیوه بسته بندی موادغذایی را مهم دانست و افزود: هنگام خرید مواد غذایی بویژه شیر و فرآورده های آن باید به بسته بندی آنها توجه كرد،كه دارای تاریخ مصرف و مهر استاندارد باشد.

وی اظهار كرد: هنگام خرید موادغذایی بسته بندی شده، نیز باید به پروانه ساخت و تاریخ تولید و انقضا دقت بیشتری شود، و از خرید موادغذایی كه فاقد این موارد باشند، خودداری شود.

دشتی گفت: موادغذایی باید در زمان خرید مطابق توصیه های برچسب كالا نگهداری شده باشند، و به عنوان مثال اگر روی بطری روغن نوشته شده است ،دور از نور خورشید نگهداری شود در زمان خرید دقت شود بطری در شرایطی به دور از نور خورشد قرار داده شود.

دشتی تاكید كرد: دقت بیشتر بر شیوه نگهداری و خرید موادغذایی ضامن سلامت بیشتر خانواده ها و جامعه است، و رعایت نكات ایمنی و بهداشت موادغذایی بسیار مهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار