معاون اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل خبرداد:

افزایش چارتر هواپیما برای مقاصد داخلی و خارجی از اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: چارتر هواپیما برای مقاصد داخلی و خارجی از اردبیل افزایش می یابد.

کد مطلب: ۴۱۴۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان اردبیل ، قادر تقی زاده با اعلام این خبر، گفت: با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری برای ایجاد زمینه برقراری پروازهای داخلی و خارجی با مشارکت اعضای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان تلاش می شود.

وی بر لزوم توسعه فعالیت‌های حرفه ای در حوزه گردشگری تاکید کرد و افزود: افزایش همکاری دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در گرو اعتماد مشترک و متقابل جوامع و انجمن های صنفی تاسیسات گردشگری است.

تقی زاده اضافه کرد: سرمایه گذاری مشترک برای برقراری پروازهای داخلی و خارجی و هماهنگی بین این دفاتر ، جامعه مراکز اقامتی ، راهنمایان تور ، مراکز پذیرایی بین راهی و آب درمانی در اولویت برنامه های این اداره کل قرار دارد.

به گفته وی، سایت رسمی شرکت تعاونی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان با حضور 21 عضو از اشخاص حقوقی و حقیقی راه اندازی شده و اعضای تعاونی می‌توانند با سرمایه گذاری مشترک و تاسیس صندوق مشترک نسبت به چارتر هواپیما برای مقاصد مختلف داخلی و خارجی برنامه ریزی کنند.

وی یادآور شد: در صورت عدم استقبال برقراری پرواز توسط شرکت تعاونی دفاتر خدمات مسافرتی ، گروه سرمایه گذاری متشکل از دفاتر علاقمند پیگیری این موضوع را عهده دار خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار