بخش ام.آر.آی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهرراه‌اندازی می‎شود

استاندار بوشهر ضمن تاکید بر بهبود وضعیت تجهیزات رفاهی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده بخش ام.آر.آی این بیمارستان امسال راه‌اندازی می شود .

کد مطلب: ۴۱۴۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر ، مصطفی سالاری بعدازظهر شنبه به اتفاق معاونان استانداری بوشهر به طور سرزده از بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بازدید و با بیماران به گفت‌وگو پرداخت.

وی دراین بازدید سه ساعته ضمن بررسی وضعیت بخش اورژانس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بر افزایش تخت‌های بیمارستانی این بخش تاکید کرد و اظهار داشت: بخش اورژانس مهم‎ترین بخش هر بیمارستان است چراکه این بخش ابتدای ورود هر فرد سانحه دیده و حادثه دیده است از این نظر بخش اورژانس باید از امکانات لازم درمانی، تشخیصی، تخصصی و رفاهی برخوردار باشد.

استاندار بوشهر با بررسی وضعیت بیماران بخش بستری مردان بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر پس از گفت‌وگو با بیماران بستری و همراهان بیماران تصریح کرد: پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت وضعیت رسیدگی به بیماران در تامین تجهیزات درمانی و تشخیصی بهبود و این در حالی است که وضعیت تامین پزشکان متخصص بیمارستان ارتقا یافته است.

سالاری با بیان اینکه امسال پزشکان متخصص و فوق تخصص به استان بوشهر اعزام می‌شوند گفت: در ادامه طرح تحول نظام سلامت پزشکان متخصص و فوق تخصص به مراکز درمانی استان بوشهر به ویژه بیمارستان شهدای خلیج فارس اعزام می‌شوند.

وی از تجهیز بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر به بخش ام.آر.آی خبرداد و گفت: با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین مطالبات بیماران بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر راه‌اندازی بخش ام.آر.آی است با تامین دستگاه و تجهیزات لازم این بخش امسال راه‌اندازی می‌شود.

استاندار بوشهر بر بهبود وضعیت تجهیزات رفاهی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر تاکید کرد و افزود: تجهیزات رفاهی که نقش مهم و تاثیرگذاری در بهبود روحیه بیماران دارد لازم است نوسازی و بهبود یابد.

سالاری با قدردانی از تلاش مسئولان و پرستاران بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر تاکید کرد: تلاش پزشکان، پرستاران و دیگر دست‌اندرکاران بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر ستودنی است چراکه بیماران از عملکرد آنان ابراز رضایت داشتند ولی لازم است تجهیزات و پزشکان مورد نیاز این بیمارستان بهبود یابد.

سوپر وایزر بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر نیز گفت: این بیمارستان 250 تختخوابی دارای 15 بخش است که تخت‌های بخش اورژانس آن باید افزایش یابد.

سهیلا اسکندری با تاکید بر افزایش تخت‌های بیمارستانی اورژانس این مرکز درمانی تا 60 تخت افزود: اکنون بخش اورژانس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در حوزه بزرگسالان و اطفال دچار کمبود است که با برنامه‌ریزی انجام شده مشکلات این حوزه برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی پزشکان، پرستاران و دست‌اندرکاران درمانی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر شبانه‌روز در خدمت رسانی فعال هستند گفت: تمام دست اندرکاران بیمارستان شهدای خلیج فارس تمام تلاش خود را برای رضایت مندی بیماران انجام می‌دهند که امید است با افزایش تجهیزات پزشکی و درمانی شاهد افزایش رضایت‌مندی بیش از پیش مردم باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار