فرمانده یگان انتظامی و اجراییات شهرداری پلیس تهران خبر داد:

جمع آوری و ساماندهی 163 متکدی، کارتن خواب و کودک خیابانی در طرح امنیت محله محور

خبرگزاری پانا: فرمانده یگان اجراییات و انتظامی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، از جمع آوری و ساماندهی 163 متکدی، کارتن خواب و کودکان خیابانی طی طرح امنیت محله محور در تهران خبر داد.

کد مطلب: ۴۱۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ ناصر همت زاده، فرمانده یگان انتظامی و اجرائیات شهرداری، صبح امروز از دستگیری، جمع آوری و ساماندهی معتادان پر خطر، متکدیان و کارتن خواب های بی خانمان از سطح شهر تهران خبر داد .

این مقام انتظامی در تشریح خبر گفت: بنابر تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ و به خواست شهروندان، ماموران این یگان با اجرای طرح امنیت محله محور اقدام به دستگیری معتادان پر خطر و ولگرد محله های شهر تهران، و ساماندهی متکدیان، کارتن خواب ها و کودکان خیابانی در 24 ساعت گذشته کردند.
وی ادامه داد: در این طرح 38 متکدی، 127 کارتن خواب جمع آوری و ساماندهی شده و پس از تکمیل پرونده و صورتجلسه راهی مراکز نگهداری از این دسته افراد شدند .
همت زاده در پایان با اشاره به این موضوع که طرح امنیت محله محور در راستای افزایش احساس امنیت شهروندان به اجرا در آمده است، گفت:" در این طرح همچنین 1 کودک خیابانی، جمع آوری و به مراکز نگهداری مربوطه منتقل شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار