اجرای طرح «زنگ محرم» در ۱۴۰ مدرسه همدان

مسئول گروه فرهنگی تبلیغی سراج همدان با اشاره به اعزام سخنران به ۱۳۵ هیئت حسینی گفت: در دهه نخست محرم طرح «زنگ محرم» در ۱۴۰ مدرسه همدان در ۶ روز درسی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۴۱۳۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا - استان همدان، حجت‌الاسلام‌ مهدی ارتقایی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد در دهه اول محرم‌الحرام سال جاری عنوان کرد: امسال با همراهی ۱۰۲ مبلغ برادر و ۸ مبلغه خواهر در دهه اول محرم فعالیت‌های چشمگیری صورت گرفت.


وی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی در دهه اول محرم برگزارشده است، عنوان کرد: پوشش ۵۰ مسجد شهر همدان، ۱۴۰ مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی در قالب طرح «زنگ محرم» در ۶ روز درسی، اعزام سخنران به ۱۳۵ هیئت حسینی، اعزام استاد روحانی به ۸ مرکز آموزش عالی، اعزام سخنران به ۱۲ اداره و دستگاه دولتی، اعزام کارشناس روحانی برای هشت ویژه‌برنامه صداوسیما از جمله‌ این برنامه‌ها بوده است.


مسئول گروه فرهنگی تبلیغی سراج همدان ادامه داد: برپایی ۶ همایش دانش‌آموزی عاشورایی، ۱۴ جلسه اولیا و مربیان مدارس، دو نشست تربیتی با حضور خانواده‌ها در کانون مهدیه و پنج نشست بصیرت‌افزایی در کانون اسلامی بانوان، از دیگر برنامه‌های این تشکل تبلیغ دینی است که در این دهه برگزار خواهد شد.


وی بابیان اینکه این تشکل در سال 83 تأسیس‌شدهاست، بیان کرد: اعضای این تشکل از ۲۰۸ روحانی جوان و فاضل همدانی مقیم قم، تحت اشراف نماینده ولی‌فقیه در استان و مدیر حوزه علمیه استان همدان تشکیل‌شده است.


ارتقایی افزود: در راستای توانمندسازی و بالا بردن کیفیت فعالیت‌های روحانیون حاضر در مجموعه، اقدام به برپایی کارگاه‌های آموزشی- مهارتی با حضور اساتید مجربی همچون آیت‌الله محمدی، عندلیب زاده، موسوی اصفهانی، حجت‌الاسلام سید جلال رضوی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار