با شعار حفظ کرامت انسانی؛

مراسم هفته سلامت و بهداشت روان در ناحیه یک زنجان برگزار شد

در حاشیه این مراسم، نمایشگاه نقاشی « آرزوی من » در راستای شعار هفته بهداشت روان با عنوان حفظ کرامت انسانی و دیگر موارد از جمله : تغذیه سالم، در معرض دید خانواده ها و اولیا قرار گرفته بود.

کد مطلب: ۴۱۳۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا زنجان، هفته سلامت و بهداشت روان فرصت مغتنمی است تا با بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهم ابعاد روانی و اجتماعی سلامت در تحقق توسعه پایدار و ارج نهادن به مسائل مهم انسانی در دستیابی به اهداف عالیه نظام سلامت، تاکید گردد.

این هفته بهانه ای است تا با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی‌های موجود و بهره‌گیری از فرصت‌های ایجاد شده در برنامه تحول نظام سلامت، برای پاسخگویی منطقی و شایسته به مردم و دانش آموزان، در قالب برنامه منسجم و کلان همراه با سایر دستگاه های مسئول در مسیر تحقق سلامت روانی و اجتماعی آحاد جامعه گام برداریم.

در راستای توجه به این موضوع اساسی، مراسمی صبح امروز سه شنبه 28 مهر با حضوراولیا، دانش آموزان، دبیران و برخی کارشناسان آموزش و پرورش استان و ناحیه در آموزشگاه نمونه دولتی حضرت الزهرا (س) ناحیه برگزار شد.

در این مراسم، حدیدیان از مشاوران خانواده در خصوص آسیب های اجتماعی، رابطه زوجین در خانواده، تربیت فرزندان، احترام متقابل، مهر و محبت در کانون خانواده مطالبی بیان کرد.

تجلیل از خانواده های برتر، اجرای سرود دانش آموزی و قرائت پیام وزیر از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در حاشیه این مراسم، نمایشگاه نقاشی « آرزوی من » در راستای شعار هفته بهداشت روان با عنوان حفظ کرامت انسانی و دیگر موارد از جمله : تغذیه سالم، کتاب و... در معرض دید خانواده ها و اولیا قرار گرفته بود.

در این مراسم، ذوالفقاری کارشناس مشاوره آموزش و پرورش استان و برخی دیگر از کارشناسان ناحیه یک حضور داشتند.

/عباسی/

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار