رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «دختران آفتاب»

مراسم رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «دختران آفتاب» امشب 28 مهرماه ساعت 21 از شبکه دو پخش می‌شود.

کد مطلب: ۴۱۳۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، نشست رو نمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «دختران آفتاب»، هفته گذشته با حضور حداد عادل، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان ارشد فرهنگی، هنری و رسانه‌ای برگزار شد.
«دختران آفتاب» تألیف امیرحسین بانکی، بهزاد دانشگر و محمدرضا رضایتمند درواقع تحقیقی روان‌شناختی و جامعه‌شناختی، فرهنگی و دینی درباره زنان است که از سوی انتشارات سروش منتشرشده و در اختیار علاقه‌مندان به ادبیات داستانی قرارگرفته است.
در نخستین تقریظ رهبر معظم انقلاب در حوزه سبک زندگی آمده است:
«پس از نزدیک سه سال توانستم در این روزها- ایام شهادت حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) - این کتاب را بخوانم. در میان کتاب‌های داستانی که هدفش طرح مسائل فکری است، این بهترین کتاب از نویسنده‌ای ایرانی است. طرح کلی داستان و درون‌مایه‌های داستانی آن خوب و شیرین است. حرف‌ها هم قوی و منطقی است. اتفاقاً پیش‌ازاین، کتابِ:… را خوانده‌ام. آن قوی‌تر است. ولی با توجه به برخی ملاحظات (عمدتاً بهره‌برداری نکردن از عامل جنسی در کتاب حاضر) در این کتاب، هنر بیشتری به‌کار رفته است. باید ترویج شود. تنها نقطه‌ضعف آن ذکر مشخصات استاد فاطمه است در فصل آخر کتاب. (روزهای نیمه خرداد ۸۷)»
چاپ دوازدهم «دختران آفتاب» همراه با تقریظ رهبر معظم انقلاب در ۴۸۰ صفحه با شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه به چاپ رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار