نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی:

نقش انجمن اولیاءومربیان درهویت دینی دانش آموزان بسیارموثراست

نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی گفت:بی هویتی دینی، آسیب سنگینی به خانواده هاواردکرده است؛ امروزنقشی که رسانه های غربی، ماهواره ها و بعضی نابخردان داخلی دنبال می کنند، کمرنگ کردن دین در خانواده ها است.

کد مطلب: ۴۱۲۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانادراستان البرز، محمدجوادکولیوندروزدوشنبه 27/مهرماه درمراسم متمرکزاستانی هفته پیوند اولیاء ومربیان که در دبیرستان شهید شرافت ناحیه یک کرج باحضورعلی اصغراحمدی مشاوروزیرآموزش وپرورش ؛خصروساکی مدیرکل آموزش وپرورش استان برگزار شد،اظهارداشت: در نظام جمهوری اسلامی مدارس یکی از اساسی ترین نقش ها در تربیت کودکان و نوجوانان را دارند.
وی اظهار داشت: یک راس پایه اصلی هر خانواده ای در آموزش و پرورش و مدارس است و در کنار آن انجمن اولیاء و مربیان نقش اساسی دارند.
وی گفت:بی هویتی دینی، آسیب سنگینی به خانواده هاواردکرده است؛ امروزنقشی که رسانه های غربی، ماهواره ها و بعضی نابخردان داخلی دنبال می کنند، کمرنگ کردن دین در خانواده ها است.
کولیوند ادامه داد: اگر جای دین در خانواده ها کنار گذاشته شود یا کمرنگ شود فضای دیگری در خانواده ها حاکم می شود همانطور که امروزه بسیاری از خانواده ها به آن مبتلا شده اند.
وی بیان داشت: ما در تلاش هستیم تا در مجلس شورای اسلامی نیز نقش انجمن های اولیاء و مربیان را با حمایت های انجام شده پررنگ تر جلوه دهیم که در بحث کمیسیون تلفیق در سال جاری در نظر داریم تا کمک های شایانی در بحث بودجه ای داشته باشیم.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد تا با هدف گذاری صحیح در خانواده ها و دقت نظر بیشتر برنامه های کیفی تری توسط انجمن ها برای خانواده ها اجرا شود.
وی در پایان با تاکید بر تاثیر نقش جامعه در شخصیت سازی دانش آموزان، گفت: اگر بنیان دین در خانواده سست شود حتی با صرف وقت زیاد هم نمی توان آن را جبران کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار