مردمی بودن مهمترین شاخصه حماسه 30 مهر

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان مردمی بودن را مهمترین شاخصه این قیام بیان کرد و گفت: بزرگترین دستاورد قیام 30 مهر علاوه براینکه حرکت بزرگی بود تقدیم کمترین شهید در جریان قیام بوده است.

کد مطلب: ۴۱۱۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان همدان، مجتبی عباسی در ستاد بزرگداشت حماسه 30 مهر استان همدان اظهار داشت: خوشبختانه نهادها و ادارات برای برگزاری بزرگداشت حماسه 30 مهر امسال قول همکاری داده‌اند.
سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان همدان گفت: حماسه 30 مهر را می‌توان به عنوان بزرگترین معروف در انقلاب اسلامی مطرح کرد تا جایی که مقام معظم رهبری 30 مهر را مقدمه واقعه 13 آبان معرفی کرده‌اند.
وی مردمی بودن را مهمترین شاخصه این قیام بیان و عنوان کرد: بزرگترین دستاورد قیام 30 مهر علاوه براینکه حرکت بزرگی بود تقدیم کمترین شهید در جریان قیام بوده است.
عباسی به برخی از اقدامات ستاد اشاره و اظهار داشت: دعوت از 157خانواده شهید انقلاب اسلامی در مراسم 30 مهر، تبیین واقعه سی‌ام مهر‌ماه در حلقه‌های صالحین، برگزاری صبحگاه مشترک دانش آموزی در تجلیل از شهدا و حماسه 30مهر در یکی از دبیرستان‌های فعال در واقعه 30مهر توسط بسیج دانش‌آموزی برخی از برنامه‌های تجلیل این روز است.
وی به برخی دیگر از برنامه‌ها اشاره و تاکید کرد: تبیین واقعه 30مهر به عنوان بزرگترین معروف و نهی از منکر در مبارزات مردم همدان، برگزاری نمایشگاه‌های استکبارستیزی در مدارس با همکاری تشکل‌های دانش‌آموزی از 30مهرتا 13آبان، حمایت و همکاری لازم برای برگزاری گفتمان‌های انقلاب اسلامی در مدارس نیز از دیگر مراسم است.
عباسی تصریح کرد: قرائت متن روایتگری حماسه 30 مهر در صبحگاه روز چهارشنبه 29 مهر در کلیه مدارس متوسطه شهر همدان، تهیه ویژه برنامه تولیدی تلویزیونی از همایش 30مهر، تهیه و پخش خبر از واقعه 30 مهر در شبکه‌های تلویزیونی استانی و شبکه‌های سراسری نیز از دیگر مراسمات مربوط به این واقعه مهم است.
وی افزود: دعوت از شاهدان و مسئولان امر جهت تشریح این قیام در برنامه‌های زنده رادیویی و تلویزیونی، اختصاص سخنرانی پیش از خطبه‌ها به موضوع 30مهر در نمازجمعه، برگزاری نمایشگاه جهان بدون صهیونیست و نام گذاری یکی از میادین و خیابان‌ها به نام 30 مهر نیز در این‌باره برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار