اعمال مدرک تحصیلی بالاتر فرهنگیان مشروط به مذاکره با سازمان مدیریت

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت:‌ برای ادامه تحصیل فرهنگیان منعی وجود ندارد اما اعمال مدرک آنها منوط به مذاکره‌ای خواهد بود که با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواهیم داشت.

کد مطلب: ۴۱۱۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،‌ سیدمحمد بطحایی در دیدار با فرهنگیان شهرستان عسلویه اظهار داشت: با افزایش اعتبار طرح رتبه بندی می‌توانیم مکانیزم سنجش صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان را اجرایی کنیم و نظام پرداخت‌ها را رو به جلو ببریم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: برای ادامه تحصیل فرهنگیان منعی وجود ندارد اما اعمال مدرک آنها منوط به مذاکره‌ای خواهد بود که با سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: مجلس و دولت به دنبال فراهم کردن ارتقای کار کیفی در آموزش و پرورش هستند و امیدواریم در احکامی که برای برنامه ششم توسعه پیش‌بینی شده است بتوانیم در سال آینده گام‌های جدی برای ارتقا و بهسازی نیروی انسانی برداریم.

بطحایی افزود: در اغلب سازمان‌ها عملکرد کارکنان با میزان دریافتی تناسبی ندارد اما در نظام رتبه بندی، متناسب با میزان و کیفیت مطلوب عملکرد میزان دریافتی معلمان بیشتر می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: به دلیل اینکه معدل سنوات خدمت فرهنگیان شاغل در شهرستان عسلویه زیر 10 سال است، مبلغ ناچیزی به حقوق آنها اضافه شد.

وی اظهار امیدواری کرد که سال آینده با اجرای کامل طرح رتبه بندی و اجرای نظام سنجش صلاحیت‌ها، میزان حقوق پرداختی معلمان عسلویه افزایش بیشتری داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش افزود: با اجرای کامل رتبه بندی، نظام سنجش صلاحیت‌ها و میزان افزایش حقوق معلمان هدف گذاری می‌شود و درحقوق آنان تاثیر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار