مرد نقش های منفی سینمای هند به سلام بمبئی پیوست

«گلشن گروور» مرد نقش های منفی سینمای بالیوود پس از «دیا میرزا» دومین بازیگر سینمای هند است که با عقد قرارداد به پروژه سینمایی «سلام بمبئی» پیوست .

کد مطلب: ۴۱۱۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ « گروور » که بعنوان بازیگر در بیش از چهارصد فیلم حضور داشته،این رکورد بازی را تاکنون در سینمای هند از آن خود کرده و در سال 2015 نیز در 9 فیلم جلوی دوربین رفته است و طی سالهای اخیر نیز توانست جایزه بهترین نقش منفی را از سینمای بالیوود به دست آورد.

پتانسیلی که در هنر و بازی این بازیگر سینمای هند نهفته باعث شد تا عوامل «سلام بمبئی» برای انتخاب نقش منفی ، به سراغ «گروور» بروند که در سینمای بالیوود به «بدمن»فیلم های هندی معروف است.

فیلم « beeba boys» با بازی «گلشن گروور»هفته گذشته در فستیوال لندن حضور داشت.

پروژه مشترک سینمای ایران وهند این روزها در پیش تولید به سر می برد و طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است «سلام بمبئی » به کارگردانی «قربان محمدپور» نیمه دوم نوامبر در شهر «بمبئی » هند جلوی دوربین برود .

تاکنون حضور «محمدرضا گلزار» ، «دیا میرزا» و« بهروز چاهل» بعنوان بازیگر در پروژه سینمایی «سلام بمبئی» قطعی شده است .

همچنین «عبدالله اسکندری» ، «مجید میرفخرایی »، «علیرضا علویان »، «حسن پویا » بعنوان بهترین عوامل ایرانی با این فیلم همکاری می کنند.

برخی از عوامل فیلم : نویسنده و کارگردان : قربان محمدپور ، تهیه کننده : جوادنوروزبیگی ،تهیه کننده هند : پهلاج نیهالانی، آهنگساز :دلشاد شیخ، خواننده :سونو نیگام،طراح چهره پردازی : عبدالله اسکندری، طراح صحنه و لباس : مجیدمیرفخرایی ،صداگذار:علیرضا علویان،مدیرفیلمبرداری: حسن پویا، دستیار كارگردان: رضا شکرالله ،مدیرتولید در ایران : حسین بشگرد،مدیرتولید در هند : فرزاد پاک،پخش در سینماهای هند : موشن پیکچر، پخش در کشورهای اسکاندیناوی : نصرالله قریشی،عکاس:حبیب مجیدی، مشاور رسانه ای و مدیرکمپین تبلیغاتی :محسن سرافراز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار