مربیان حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان قم گردهم آمدند

مربیان حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان استان قم روز پنجشنبه 23 مهر در جلسه ای با حضور معاون سیاسی سپاه استان در نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش قم گردهم آمدند.

کد مطلب: ۴۱۰۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، در جلسه حلقه مربیان سازمان بسیج فرهنگیان استان قم ابتدا عباس روحی مسئول سازمان با تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، به بیان برنامه های پیش روی سازمان بسیج فرهنگیان در حوزه ارتقاء محتوای حلقه های صالحین پرداخت.

وی یادآور شد: همزبان با آغاز سال تحصیلی جلسات حلقه مربیان هر ماه برگزار می شود.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام حسین زاده سرمربی حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان استان قم طی سخنانی با اشاره به قیام سیدالشهدا(ع) گفت: اهداف قیام امام حسین(ع) را باید از کلام خود آن امام عزیز برداشت کنیم.

وی افزود: یکی از مهمترین پیام های عاشورا، اقامه نماز است که باید علاوه بر صحت، به گونه ای باشد که انسان را از فحشا و منکر باز دارد.

سرمربی صالحین بسیج فرهنگیان قم در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: یاس و ناامیدی از وسوسه ها و پیام های شیطانی است و بایستی روحیه علم طلبی و امیدواری به آینده را که از سفارشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری است، در جوانان و نوجوانان بخصوص دانش آموزان زنده نگهداریم.

میهمان ویژه جلسه حلقه مربیان، ابوالفضل ملاحسنی معاون سیاسی سپاه استان قم بود. وی در سخنان خود به طور خلاصه بخشی از اتفاقات کشورهای اطراف، گروهک های تروریستی تکفیری، آزمایش موشکی سپاه و ... را مرور کرد و در پایان به سوالات حاضران پاسخ گفت.

بمانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار