جلسه کارگروه آسیب شناسی فعالیت های اعضای تشکیلات سازمان دانش آموزی

جلسه کارگروه آسیب شناسی فعالیت های گروهی اعضای تشکیلات سازمان دانش آموزی استان یزد با حضور ملا نوری، مدیر سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۴۱۰۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از یزد، جلسه کارگروه آسیب شناسی فعالیت های گروهی اعضای تشکیلات سازمان دانش آموزی استان یزد با حضور "ملا نوری" مدیر سازمان دانش آموزی ، "فلاح زاده "کارشناس تشکیلات پیشتاز - فرزانه و "حسینی" دبیر مجمع مربیان پیشتاز استان برگزار شد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان یزددر این جلسه در خصوص جایگاه مهم و فراملی تشکیلات پیشتاز-فرزانه اظهار کرد: شما دانش آموزان و اعضا می توانید با فعالیت ها و حضور خود و همدلی و همکاری با مربیان، این تشکیلات را به جایگاه واقعی آن برسانید به طوریکه در سطح مدارس شاخص و شناخته شده باشد.

"حسینعلی ملا نوری" همچنین بر لزوم ارتباط مستمر و تعامل گسترده میان اعضا و مربیان تاکید کرد و افزود: آسیب شناسی فعالیت ها ونقد عملکرد تشکیلات به بهترین شکل ممکن می تواند توسط خود اعضا و دانش آموزان پیشتاز-فرزانه شکل بگیرد چراکه با احاطه عقل و خرد جمعی بر فکر و اندیشه فرد است که تمام زوایا و سطوح واقعیت در نظر قرار می گیرد.

وی همچنین بر تفاوت واقعیت ها با حقیقت و ایده آل ها تصریح کرد وگفت: نباید این نکته را از نظر دور داشت که توان و امکانات موجود سازمان و تشکیلات در پاره ای موارد نمی تواند پاسخگوی همه نیازها جهت جامه عمل پوشاندن بر ایده آل ها باشد ولی امید، انرژی و خلاقیت شما جوانان می تواند به عنوان عنصری کارگشا موانع را از پیش رو بر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار