ارتباط 50 هزار مازندرانی با سامانه الكترونیكی ارتباط مردم و دولت

سرپرست اداره كل بازرسی استانداری مازندران و مسئول سامانه سامد مازندران در بازدید از مركز ارتباطات ریاست جمهوری در ساری از ارتباط بیش از 50 هزار مازندرانی با سامانه الكترونیكی ارتباط مردم و دولت خبر داد .

کد مطلب: ۴۱۰۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، عزت الله هاشم زاده گفت: اجرای این طرح گامی بزرگ و مهم در راستای تحقق دولت الكترونیك و كاهش مراجعات و شفاف سازی فعالیتهاست .

هاشم زاده تاكید كرد: ایده ها ، پیشنهادها ، انتقادها ، گزارش ها ، شكایات و مطالبات مردم از طریق شماره 111 سامانه الكترونیكی ارتباط مردم و دولت دریافت و هر متقاضی با كد ملی در سیستم سامد شناخته می شود.

وی بیشترین مسائل مطرح شده توسط مردم را مسئله اشتغال و مشكلات معیشتی خواند و گفت : تا ساعت 12 امشب این سامانه از طریق شماره تلفن 111 درخواست ها و مطالبات مردم را ثبت خواهد كرد و بعد از آن سیستم ثبت تلفنی پیامها به كار خود پایان داده و عملیات ثبت نامه ها آغاز خواهد شد.

هاشم زاده از همكاری 1200 نفر در 4 شیفت كاری و به صورت شبانه روزی برای اجرای این طرح خبر داد و گفت : دریافت و ثبت نكته نظرات و درخواست مردم یك روز قبل از سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی به مازندران آغاز شده و تا یك روز بعد از سفر ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار