رونالدو: این تیم ملی برزیل ناامید کننده است!

رونالدو ستاره سابق تیم ملی برزیل در مصاحبه‌ای به شدت از عملکرد اخیر شاگردان دونگا انتقاد کرد و این تیم را نا امید کننده دانست.

کد مطلب: ۴۰۹۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رونالدو مهاجم سابق و بازیکن کلیدی تیم ملی برزیل در مصاحبه‌ای که با یکی از مطبوعات برزیلی داشت به شدت از تیم دونگا در چند سال اخیر انتقاد کرد و این تیم را نا امیدکننده دانست که تمام هواداران را با نتایج ضعیف خود جریحه دار کرده است.

این بازیکن کلیدی سامباها در گفت و گو با شبکه اسپورت اظهار داشت: در چند سال اخیر این تیم ملی برزیل کار خاصی انجام نداد جز اینکه هواداران را ناامید کند، ما برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه نسبت به بقیه تیم‌ها کارمان سخت است.

قهرمان دو جام جهانی 1994 و 2002 به همراه تیم ملی برزیل در ادامه گفت: وضعیت تیم ملی برزیل در تمام رقابت‌های اخیر از تیم‌های آرژانتین، شیلی، کلمبیا و اروگوئه بدتر بوده است.

برزیل که برای کسب ششمین قهرمانی خود وارد جام جهانی 2006 آلمان و 2010 آفریقای جنوبی شد اما امید‌ها را به یأس تبدیل کرد و در همان مرحله یک هشتم نهایی از گردانه رقابت‌ها حذف شد.

در جام جهانی 2014 که برزیل میزبان مسابقات بود با وجود رسیدن به مرحله نیمه نهایی مقابل تیم ملی آلمان شکست تاریخی را با نتیجه 7 بر یک خورد که تمام امید‌های هواداران برزیل را بر باد داد.

در مرحله رده بندی هم مقابل تیم ملی هلند با نتیجه 3 بر صفر شکست سختی را متحمل شد تا ناکامی‌های خود را ادامه دهد.

حال باید منتظر باشیم که دونگا با این نتایج ضعیف هنوزم در تیم ملی برزیل باقی می ماند یا اخراج می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار