مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) خبرداد:

اهداء لوازم التحریر «راه بهتر» به مراکز خیریه توسط به نشر

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از اهداء لوازم التحریر «راه بهتر» به تعدادی از مراکز خیریه سطح استان خراسان رضوی همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۴۰۹۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) جواد محمدزاده مقدم گفت: یکی از مهم ترین اهداف و دغدغه های این انتشارات را تلاش برای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و كتابخوانی در جامعه به ویژه دانش آموزان به عنوان آینده سازان كشور عنوان کرد و گفت: در همین راستا «به نشر» به تولید و توزیع محصولات و تولیدات این گروه سنی توجه ویژه ای دارد و در همین راستا به تولید لوازم التحریر از جمله دفتر با طرح های ایرانی اسلامی نیز اقدام نموده است.
مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه طرح اهدای رایگان لوازم التحریر به دانش آموزان کم بضاعت مورد تایید هئیت مدیره این مجموعه قرار گرفته است، افزود: این موضوع همزمان با آغاز سال تحصیلی و با همکاری مراکز خیریه انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح حدود یک هزار بسته نوشت افزار شامل دفتر، کتاب مرتبط و برچسب های جذاب ویژه دانش آموزان که همگی با طرح های ایرانی اسلامی می باشند با بودجه قابل توجه ای به دانش آموزان بی بضاعت اهدا شد.
محمدزاده مقدم ادامه داد: توجه به فعالیت های انسان دوستانه و فرهنگی همواره از سرفصل های اقدامات به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) بوده است و در همین راستا با توجه به وضعیت تحصیلی دانش آموزان دانش آموزان محروم و بی سرپرست، انتشارات آستان قدس رضوی نسبت به اهداء لوازم التحریر شامل تعدادی دفتر، دفترچه و برچسب با نمادهای ایرانی اسلامی به مراکز خیریه سطح استان خراسان رضوی اقدام کرد.
مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی هزینه کردن در حوزه های فرهنگی-ترویجی را از سیاست های اصلی این مجموعه برشمرد و تأکید کرد: اقدامات فرهنگی به نشر به عنوان یکی از بزرگترین ناشران کشور و همچنین تنها موزع آثار مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه فروشگاه های زنجیره ای 12گانه به نشر در مشهد، پایگاه اینترنتی www.behnashr.com
و همچنین سامانه پیامکی 30003209 راه های ارتباطی با به نشر می باشد، یادآور شد: مخاطبان، مشتریان و شهروندان عزیز می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نظر خود را از طریق این راه ها اعلام نمایند که بدون شک این موارد در تصمیم گیرهای آینده این مجموعه تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار