همزمان با روزجهانی بزرگداشت حافظ

رونمایی از کتاب آثار یدالله کابلی در نیاوران

خبرگزاری پانا: همزمان با روز جهانی خواجه شمس الدین حافظ شیرازی آیین رونمایی از کتاب آثار برگزیده استاد یدالله کابلی خوانساری خوشنویس معاصر ایرانی با عنوان ˝سماع در سماع˝ و مراسم تجلیل از این هنرمند در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می شود.

کد مطلب: ۴۰۹۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، عصر روز دوشنبه 20 مهرماه کتاب "سماع در سماع" حاوی آثار برگزیده استاد کابلی با حضور اهالی فرهنگ رونمایی می شود. این کتاب به صورت تمام رنگی در خانه فرهنگ و هنر گویا، در 345 صفحه به چاپ رسیده و تصویر 400 اثر به یادماندنی یدالله کابلی از سال 1368 تا کنون را در بر می گیرد.

مراسم رونمایی از این کتاب ساعت 17 الی 20 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران، سالن خلیج فارس برگزار خواهد شد و در این مراسم با حضور شخصیت های صاحب نام فرهنگی و هنری از فعالیت های ارزشمند یدالله کابلی در خلق آثار هنری تقدیر به عمل می آید.

همچنین در پایان مراسم علاقمندان از نمایشگاه برگزیده آثار این هنرمند با حضور در نگارخانه شماره یک فرهنگسرای نیاوران بازدید به عمل می آورند.

گفتنی است استاد یدالله کابلی خوانساری عضو عالی انجمن خوشنویسان ایران و دارنده گواهینامه درجه یک هنری است که تا کنون بیش از 13 جلد کتاب از آثار برجسته این هنرمند به چاپ رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار