هشتمین نمایشگاه سنگ ساختمانی ایران در محلات افتتاح شد

هشتمین نمایشگاه سنگ ساختمانی ایران صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین در شهر نیم ور محلات افتتاح شد.

کد مطلب: ۴۰۸۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، فرماندار شهرستان محلات در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: معرفی نمایشگاه سنگ نیم ور به دلیل ظرفیت های بالای موجود در منطقه به عنوان نمایشگاه بین المللی ایران نقش قابل توجهی در جلوگیری از اتلاف منابع ملی دارد.

سید احمد سجادی افزود: نمایشگاه سنگ ساختمانی نیم ور اولین پروژه نمایشگاهی کشور با حجم سرمایه گذاری گسترده 60 میلیارد ریالی می باشد که با همت بخش خصوصی در مدت 86 روز احداث شده است.

وی ادامه داد: موقعیت جغرافیایی مناسب محل نمایشگاه سنگ، امکان حمل و نقل آسان ماشین آلات سنگین به محیط نمایشگاه و وجود مراکز علمی و آموزشی فراوان در سطح شهرستان محلات موجب رشد نمایشگاه بین المللی سنگ در شهر نیم ور شده است.

فرماندار شهرستان محلات اظهار داشت: ظرفیت بالای منطقه امکان تبدیل این نمایشگاه به عنوان تنها نمایشگاه بین المللی کشور در این حوزه را فراهم می کند که با انجام این اقدام از انجام هزینه های هنگفت در سطح کشور جلوگیری می شود.

سجادی ابراز داشت: تسریع در روند واگذاری زمین 30 هکتاری نمایشگاه سنگ نیم ور، تدوین استاندارد سنگ تزئینی کشور به منظور افزایش صادرات و مساعدت در ایجاد تشکل صادراتی منسجم و قوی برای بازاریابی محصولات این بخش از جمله درخواست های فعالین حوزه سنگ شهرستان محلات می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار