یادواره های شهدا راهی برای مقابله با شبیخون های فرهنگی دشمنان است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: هدف از برگزاری یادواره های شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهدا مقابله با شبیخون های فرهنگی است که دشمن از طریق ابزار آلات رسانه هایی که در اختیار دارد به طرق مختلف برای کشورهای اسلامی و به خصوص ایران برنامه ریزی کرده است.

کد مطلب: ۴۰۸۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از استان همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در سومین یادواره 29 شهید شهر جوکار و اولین یادواره شهدای گمنام این شهر با اشاره به سخنان رهبری در خصوص برپایی یادواره شهدا گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.
وی افزود: همانطوری که در زمان جنگ هشت ساله قهرمانانی داشتیم که در سخت ترین شرایط و مکان ها با دشمن نبرد می کردند در این زمان هم کسانی هستند که در پشت خط مقدم راه شهیدان را ادامه می دهند و در جبهه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی فعال هستند و با با اطاعت و پیروی از سخنان رهبری در عرصه شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی جهاد می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: هدف از زنده نگه داشتن یاد شهدا مقابله با شبیخون های فرهنگی است که دشمن از طریق ابزار آلات رسانه هایی که در اختیار دارد به طروق مختلف برای کشورهای اسلامی و به خصوص ایران برنامه ریزی کرده است و تنها راه مقابله با آن نیز برگزاری همین یادواره ها است که بهترین تودهنی به دشمنان است.
وی گفت: با برگزاری این یادواره ها جانفشانی ها و ایثارگری آنان در یاد و خاطر مردم زنده نگه داشته می شود و نسل های بعد ما باید بدانند برای این انقلاب چه خون هایی ریخته شده است و چه جوانان جان خود را نثار انقلاب کرده اند.
آیت الله محمدی به نحولات منطقه نیز اشاره کرد وابراز کرد: امروز در سوریه به خاطر آتش جنگ 4 ساله در این کشور ده میلیون نفر آواره شدند و از روی ناچاری تصمیم به فرار از کشور خود شدند و تعدادی از آنان در مسیر مهاجرت جان خود را دست داده اند اما در کشور ما به فضل پروردگار و وجود رهبری مقتدر و ارتش، سپاه و بسیجی قوی جزیره ای امن و با ثبات هستیم و این امنیت به واسطه ایثار و فداکاری خون شهدا به دست آمده است.
وی افزود: به برکت وجود ائمه در منطقه جنوبی عراق امنیت و آرامش برقرار است اما در شمال این کشور داعشی ها جنایت هایی را انجام می دهند و یا در یمن که مدت 6 ماه است در زیر بمباران هواپیماهای عربستان سعودی قرار دارد و باید گفت که اگر این شهدا و ایثار و و لایتمداری ها نبود سرنوشت ما هم مانند این کشورها می شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار